Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1263952

SCENARIJ POUČAVANJA "Kad si sretan... A što kad nisi?" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj


Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Debelec, Tanja; Granulić, Dubravka; Šimunović, Zrinka; Mihaljević, Andrijana; Gašpar, Marina; Gluhak, Ksenija
SCENARIJ POUČAVANJA "Kad si sretan... A što kad nisi?" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Kristina (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020


CROSBI ID: 1263952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SCENARIJ POUČAVANJA "Kad si sretan... A što kad nisi?" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj
(TEACHING SCENARIO "When you're happy... What about when you're not?" Cross-curricular topic Personal and social development)

Autori
Ambruš Maršić, Mirta ; Babić, Mirela ; Debelec, Tanja ; Granulić, Dubravka ; Šimunović, Zrinka ; Mihaljević, Andrijana ; Gašpar, Marina ; Gluhak, Ksenija

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)

Izdavač
E-Škole CARNET

Grad
Zagreb

Godina
2020

Stranica
4

Ključne riječi
kontrola emocija, suočavanje, traženje pomoći, emocionalni doživljaj književnog teksta, razumijevanje književnoga teksta, glavne ideje, problematika književnoga teksta, samokontrola osjećaja, reakcija na iznenadne situacije, suočavanje i ovladavanje osjećajima, kvadrat, pravokutnik, trokut, krug i dijelovi kruga, udaraljke, beatbox, ritam, melodija, osjećaji, samoregulacija, štafeta, izvannastavna aktivnost
(emotion control, coping, asking for help, emotional experience of a literary text, understanding a literary text, main ideas, problems of a literary text, self-control of feelings, reaction to sudden situations, coping with and mastering feelings, square, rectangle, triangle, circle and parts of a circle, percussion, beatbox, rhythm, melody, feelings, self-regulation, relay, extracurricular activity)

Sažetak
Gdje smijeh nećemo sijati i kako se nositi s teškim emocijama obraditi ćemo kroz nastavu Hrvatskog jezika i dramskom vježbom u sklopu izvannastavne dramske skupine. U nastavi Matematike pomoći će nam Mindfulness vježbe i terapijske priče, na Glazbenoj kulturi emocije ćemo kanalizirati bubnjanjem, a na satu Tjelesne i zdravstvene kulture moći ćemo kroz štafetu iskusiti svu širinu emocija - ljutnju, tugu, ponos, sreću, zadovoljstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

edutorij.e-skole.hr edutorij.e-skole.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Debelec, Tanja; Granulić, Dubravka; Šimunović, Zrinka; Mihaljević, Andrijana; Gašpar, Marina; Gluhak, Ksenija
SCENARIJ POUČAVANJA "Kad si sretan... A što kad nisi?" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Kristina (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020
Jelić, K. (ur.) (2020) SCENARIJ POUČAVANJA "Kad si sretan... A što kad nisi?" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj. Zagreb. e-Škole CARNET.
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Babi\'{c}, Mirela and Debelec, Tanja and Granuli\'{c}, Dubravka and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Mihaljevi\'{c}, Andrijana and Ga\v{s}par, Marina and Gluhak, Ksenija}, editor = {Jeli\'{c}, K.}, year = {2020}, pages = {4}, keywords = {kontrola emocija, suo\v{c}avanje, tra\v{z}enje pomo\'{c}i, emocionalni do\v{z}ivljaj knji\v{z}evnog teksta, razumijevanje knji\v{z}evnoga teksta, glavne ideje, problematika knji\v{z}evnoga teksta, samokontrola osje\'{c}aja, reakcija na iznenadne situacije, suo\v{c}avanje i ovladavanje osje\'{c}ajima, kvadrat, pravokutnik, trokut, krug i dijelovi kruga, udaraljke, beatbox, ritam, melodija, osje\'{c}aji, samoregulacija, \v{s}tafeta, izvannastavna aktivnost}, title = {SCENARIJ POU\v{C}AVANJA "Kad si sretan... A \v{s}to kad nisi?" Me\djupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj}, keyword = {kontrola emocija, suo\v{c}avanje, tra\v{z}enje pomo\'{c}i, emocionalni do\v{z}ivljaj knji\v{z}evnog teksta, razumijevanje knji\v{z}evnoga teksta, glavne ideje, problematika knji\v{z}evnoga teksta, samokontrola osje\'{c}aja, reakcija na iznenadne situacije, suo\v{c}avanje i ovladavanje osje\'{c}ajima, kvadrat, pravokutnik, trokut, krug i dijelovi kruga, udaraljke, beatbox, ritam, melodija, osje\'{c}aji, samoregulacija, \v{s}tafeta, izvannastavna aktivnost}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Babi\'{c}, Mirela and Debelec, Tanja and Granuli\'{c}, Dubravka and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Mihaljevi\'{c}, Andrijana and Ga\v{s}par, Marina and Gluhak, Ksenija}, editor = {Jeli\'{c}, K.}, year = {2020}, pages = {4}, keywords = {emotion control, coping, asking for help, emotional experience of a literary text, understanding a literary text, main ideas, problems of a literary text, self-control of feelings, reaction to sudden situations, coping with and mastering feelings, square, rectangle, triangle, circle and parts of a circle, percussion, beatbox, rhythm, melody, feelings, self-regulation, relay, extracurricular activity}, title = {TEACHING SCENARIO "When you're happy... What about when you're not?" Cross-curricular topic Personal and social development}, keyword = {emotion control, coping, asking for help, emotional experience of a literary text, understanding a literary text, main ideas, problems of a literary text, self-control of feelings, reaction to sudden situations, coping with and mastering feelings, square, rectangle, triangle, circle and parts of a circle, percussion, beatbox, rhythm, melody, feelings, self-regulation, relay, extracurricular activity}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font