Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1263948

SCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj


Ambruš Maršić, Mirta; Gugić, Ivana; Vuković, Aleksandra-Maria; Košćec Bousfield, Gordana; Lončar Vinković, Marta; Šimunović, Zrinka; Igrić, Ljiljana; Žgela Putniković, Marijana; Paulišić, Elena
SCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Krisitna (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020


CROSBI ID: 1263948 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj
(TEACHING SCENARIO "Today we are (t)playing!" Cross-curricular topic Personal and social development)

Autori
Ambruš Maršić, Mirta ; Gugić, Ivana ; Vuković, Aleksandra-Maria ; Košćec Bousfield, Gordana ; Lončar Vinković, Marta ; Šimunović, Zrinka ; Igrić, Ljiljana ; Žgela Putniković, Marijana ; Paulišić, Elena

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)

Izdavač
E-Škole CARNET

Grad
Zagreb

Godina
2020

Stranica
4

Ključne riječi
suradničko učenje, timski rad, vještine prezentacije, prirodni i decimalni brojevi, razlomci, postotak, gudaća glazbala, trzaća glazbala, žičana glazbala, instrumentalni sastavi, strip, kadar, odnos slike i teksta, igra, davanje uputa o smjeru, imperativ, QR kodovi, vokabular, profesije
(cooperative learning, teamwork, presentation skills, natural and decimal numbers, fractions, percent, stringed instruments, plucked instruments, stringed instruments, instrumental ensembles, comics, frame, image-text relationship, game, giving directions, imperative, QR codes , vocabulary, professions)

Sažetak
Danas se igramo! Jezik koji svako dijete razumije je igra, bez obzira igra li se na nastavi talijanskog i njemačkog jezika. Ali to nije sve. Uz to što se igramo, ujedno uvježbavamo timski rad i suradnički učimo otkrivajući zagonetke u sklopu Matematike, osluškujući skrivena glazbala, a gdje drugdje nego na satu Glazbene kulture te glumeći i izrađujući stripove u sklopu Likovne kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

edutorij.e-skole.hr edutorij.e-skole.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ambruš Maršić, Mirta; Gugić, Ivana; Vuković, Aleksandra-Maria; Košćec Bousfield, Gordana; Lončar Vinković, Marta; Šimunović, Zrinka; Igrić, Ljiljana; Žgela Putniković, Marijana; Paulišić, Elena
SCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Krisitna (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2020
Jelić, K. (ur.) (2020) SCENARIJ POUČAVANJA "Danas se (t)igramo!" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj. Zagreb. e-Škole CARNET.
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Gugi\'{c}, Ivana and Vukovi\'{c}, Aleksandra-Maria and Ko\v{s}\'{c}ec Bousfield, Gordana and Lon\v{c}ar Vinkovi\'{c}, Marta and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Igri\'{c}, Ljiljana and \v{Z}gela Putnikovi\'{c}, Marijana and Pauli\v{s}i\'{c}, Elena}, editor = {Jeli\'{c}, K.}, year = {2020}, pages = {4}, keywords = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, timski rad, vje\v{s}tine prezentacije, prirodni i decimalni brojevi, razlomci, postotak, guda\'{c}a glazbala, trza\'{c}a glazbala, \v{z}i\v{c}ana glazbala, instrumentalni sastavi, strip, kadar, odnos slike i teksta, igra, davanje uputa o smjeru, imperativ, QR kodovi, vokabular, profesije}, title = {SCENARIJ POU\v{C}AVANJA "Danas se (t)igramo!" Me\djupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj}, keyword = {suradni\v{c}ko u\v{c}enje, timski rad, vje\v{s}tine prezentacije, prirodni i decimalni brojevi, razlomci, postotak, guda\'{c}a glazbala, trza\'{c}a glazbala, \v{z}i\v{c}ana glazbala, instrumentalni sastavi, strip, kadar, odnos slike i teksta, igra, davanje uputa o smjeru, imperativ, QR kodovi, vokabular, profesije}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Gugi\'{c}, Ivana and Vukovi\'{c}, Aleksandra-Maria and Ko\v{s}\'{c}ec Bousfield, Gordana and Lon\v{c}ar Vinkovi\'{c}, Marta and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Igri\'{c}, Ljiljana and \v{Z}gela Putnikovi\'{c}, Marijana and Pauli\v{s}i\'{c}, Elena}, editor = {Jeli\'{c}, K.}, year = {2020}, pages = {4}, keywords = {cooperative learning, teamwork, presentation skills, natural and decimal numbers, fractions, percent, stringed instruments, plucked instruments, stringed instruments, instrumental ensembles, comics, frame, image-text relationship, game, giving directions, imperative, QR codes , vocabulary, professions}, title = {TEACHING SCENARIO "Today we are (t)playing!" Cross-curricular topic Personal and social development}, keyword = {cooperative learning, teamwork, presentation skills, natural and decimal numbers, fractions, percent, stringed instruments, plucked instruments, stringed instruments, instrumental ensembles, comics, frame, image-text relationship, game, giving directions, imperative, QR codes , vocabulary, professions}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font