Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1263945

SCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj


Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Pavlović, Tomislav; Šimunović, Zrinka; Mihaljević, Andrijana; Blažičko, Mirjana; Radanović, Natalia; Igrić, Ljiljana
SCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Kristina (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2021


CROSBI ID: 1263945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj
(TEACHING SCENARIO "I listen to my heart" Cross-curricular topic Personal and social development)

Autori
Ambruš Maršić, Mirta ; Babić, Mirela ; Pavlović, Tomislav ; Šimunović, Zrinka ; Mihaljević, Andrijana ; Blažičko, Mirjana ; Radanović, Natalia ; Igrić, Ljiljana

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (osnovnoškolsko obrazovanje)

Izdavač
E-Škole CARNET

Grad
Zagreb

Godina
2021

Stranica
4

Ključne riječi
emocije, doživljavanje emocija, iskazivanje emocija, traženje podrške, razgovor, razgovorne igre, svrha govorenja, govorni činovi: zahtjev, isprika, zahvala i poziv, slušanje glazbe, glazbene sastavnice, dijelovi priče, jezične djelatnosti, upravljanje emocijama, emocije u sportu, prepoznavanje emocija, izražavanje emocija
(emotions, experiencing emotions, expressing emotions, seeking support, conversation, conversational games, purpose of speaking, speech acts: request, apology, thanks and invitation, listening to music, musical components, parts of a story, language activities, emotion management, emotions in sports, recognition emotion, expression of emotions)

Sažetak
Na vlastitim i tuđim primjerima iz svakodnevnog života i direktno na nastavi, učenici osvještavaju veći repertoar složenih emocija. Kroz literarnu analizu, slušanje glazbe, dramski i tjelesni iskaz, učenici razlikuju doživljavanje od iskazivanja emocija, čime se djeluje na razvoj samokontrole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Ljiljana Igrić (autor)

Avatar Url Zrinka Šimunović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

edutorij.e-skole.hr edutorij.e-skole.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ambruš Maršić, Mirta; Babić, Mirela; Pavlović, Tomislav; Šimunović, Zrinka; Mihaljević, Andrijana; Blažičko, Mirjana; Radanović, Natalia; Igrić, Ljiljana
SCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj / Jelić, Kristina (ur.).
Zagreb: e-Škole CARNET, 2021
Jelić, K. (ur.) (2021) SCENARIJ POUČAVANJA "Slušam svoje srce" Međupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj. Zagreb. e-Škole CARNET.
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Babi\'{c}, Mirela and Pavlovi\'{c}, Tomislav and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Mihaljevi\'{c}, Andrijana and Bla\v{z}i\v{c}ko, Mirjana and Radanovi\'{c}, Natalia and Igri\'{c}, Ljiljana}, editor = {Jeli\'{c}, K.}, year = {2021}, pages = {4}, keywords = {emocije, do\v{z}ivljavanje emocija, iskazivanje emocija, tra\v{z}enje podr\v{s}ke, razgovor, razgovorne igre, svrha govorenja, govorni \v{c}inovi: zahtjev, isprika, zahvala i poziv, slu\v{s}anje glazbe, glazbene sastavnice, dijelovi pri\v{c}e, jezi\v{c}ne djelatnosti, upravljanje emocijama, emocije u sportu, prepoznavanje emocija, izra\v{z}avanje emocija}, title = {SCENARIJ POU\v{C}AVANJA "Slu\v{s}am svoje srce" Me\djupredmetna tema Osobni i socijalni razvoj}, keyword = {emocije, do\v{z}ivljavanje emocija, iskazivanje emocija, tra\v{z}enje podr\v{s}ke, razgovor, razgovorne igre, svrha govorenja, govorni \v{c}inovi: zahtjev, isprika, zahvala i poziv, slu\v{s}anje glazbe, glazbene sastavnice, dijelovi pri\v{c}e, jezi\v{c}ne djelatnosti, upravljanje emocijama, emocije u sportu, prepoznavanje emocija, izra\v{z}avanje emocija}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Ambru\v{s} Mar\v{s}i\'{c}, Mirta and Babi\'{c}, Mirela and Pavlovi\'{c}, Tomislav and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka and Mihaljevi\'{c}, Andrijana and Bla\v{z}i\v{c}ko, Mirjana and Radanovi\'{c}, Natalia and Igri\'{c}, Ljiljana}, editor = {Jeli\'{c}, K.}, year = {2021}, pages = {4}, keywords = {emotions, experiencing emotions, expressing emotions, seeking support, conversation, conversational games, purpose of speaking, speech acts: request, apology, thanks and invitation, listening to music, musical components, parts of a story, language activities, emotion management, emotions in sports, recognition emotion, expression of emotions}, title = {TEACHING SCENARIO "I listen to my heart" Cross-curricular topic Personal and social development}, keyword = {emotions, experiencing emotions, expressing emotions, seeking support, conversation, conversational games, purpose of speaking, speech acts: request, apology, thanks and invitation, listening to music, musical components, parts of a story, language activities, emotion management, emotions in sports, recognition emotion, expression of emotions}, publisher = {e-\v{S}kole CARNET}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font