Pregled bibliografske jedinice broj: 1263691
Slušanje glazbe i upoznavanje hrvatskih skladatelja u razrednoj nastavi
Slušanje glazbe i upoznavanje hrvatskih skladatelja u razrednoj nastavi, 2022., diplomski rad, Učiteljski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 1263691 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slušanje glazbe i upoznavanje hrvatskih skladatelja
u razrednoj nastavi
(Listening to music and getting to know Croatian
composers in class)
Autori
Sokolić, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
20.09
Godina
2022
Stranica
55
Mentor
Đekić, Darko
Ključne riječi
skladatelji, sistematizacija, slušanje glazbe
(composers, systematization, listening to music)
Sažetak
Glazbena kultura je jedan od predmeta koji se obrađuje kroz cijelo osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje. Slušanje glazbe je u glazbenoj kulturi kao dio nastavnog procesa zastupljeno nakon pjevanja zbog tehničkih nepogoda, odnosno neopremljenosti tehničke opreme koja je potrebna za slušanje skladbi. Danas je po kurikulumu glazbene kulture slušanje kao posebna domena te postoje određeni ishodi koje učenici moraju zadovoljiti s obzirom na razred u kojemu se nalazimo. Jedan od najvažnijih razloga zašto danas pridodajemo veliku važnost slušanju glazbe je upoznavanje s glazbom cijeloga svijeta te također razvijanje osobnog glazbenog ukusa kod svakog učenika. Također slušanjem glazbe učimo učenike o glazbenim sastavnicama koje su prilagođene učenikovoj dobi, a pomažu učenicima da bolje spoznaju glazbu. Analizom udžbenika ustanovila sam zastupljenost hrvatskih skladatelja u udžbenicima za razrednu nastavu, odnosno udžbenicima od prvog do trećeg razreda osnovne škole. Također, saznala sam tko točno propisuje popis skladbi za udžbenike glazbene kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost, Interdisciplinarno umjetničko polje