Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1263641

Ssmoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjevačkim aktivnostima budućih odgojitelja i učitelja


Blašković, Jelena
Ssmoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjevačkim aktivnostima budućih odgojitelja i učitelja // Metodički ogledi, 29 (2022), 2; 229-255 doi:UKD [378:78-051]-056.8(045) (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1263641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ssmoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjevačkim aktivnostima budućih odgojitelja i učitelja
(Self-assessment of the level of satisfaction and self-confidence of students’ singing competence at the teacher education faculty)

Autori
Blašković, Jelena

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 29 (2022), 2; 229-255

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje, osjećaj osposobljenosti, područje pjevanja, studenti Učiteljskog fakulteta
(education, singing domain, sense of efficiency, students of teacher education faculty)

Sažetak
Pjevanje je način glazbenoga izričaja utkan u bît ljudskoga bića. Budući da je glas intimni instrument i oku nevidljiv, zahtijeva cjelovito upoznavanje i kultiviranje što podrazumijeva muskulatornu memoriju, kondiciju i stjecanje senzibiliteta za osluškivanje kvalitete zvuka. U sustavu odgoja i obrazovanja pjevanje je dio strukturiranoga programa s ciljem razvijanja pjevačkih sposobnosti i općenitoga oblikovanja glazbene kulture sudionika odgojno-obrazovnoga procesa. Osjećaj samopouzdanja i viđenje sebe kao kompetentnoga i osposobljenoga stručnjaka na području pjevanja od iznimne je važnosti za kvalitetan rad u struci odgojitelja i učitelja. Cilj rada bio je ispitati studente Ranog i predškolskoga odgoja i obrazovanja i studente Učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kako doživljavaju i procjenjuju svoje pjevačke sposobnosti prema elementima pjevanja koje treba njegovati u radu s djecom. Istraživalo se koliko uživaju u pjevačkim aktivnostima, kako procjenjuju svoje zadovoljstvo i osjećaj samopouzdanja prilikom prakticiranja pjevanja te postoji li povezanost između zadovoljstva i samopouzdanja pri pjevanju s vrstom i godinom studija. Istraživanje je provedeno u akademskoj godini 2021./2022., a obuhvatilo je 162 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju kako su studenti Učiteljskog fakulteta zadovoljni vlastitim pjevačkim sposobnostima te ih procjenjuju dobrima. S druge strane, osjećaju manjak samopouzdanja i sigurnosti prilikom izvođenja pjevačkih aktivnosti tijekom visokoškolske formacije. T-test je pokazao kako postoji statistički značajna razlika u procjeni zadovoljstva pjevačkim sposobnostima između studenata Ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja te Učiteljskog studija. Kruskal-Wallis testom utvrđeno je postojanje statistički značajnih razlika između studenata viših godina studija u procjeni većega zadovoljstva i višega samopouzdanja pri pjevačkim aktivnostima u odnosu na studente nižih godina studija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Blašković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Blašković, Jelena
Ssmoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjevačkim aktivnostima budućih odgojitelja i učitelja // Metodički ogledi, 29 (2022), 2; 229-255 doi:UKD [378:78-051]-056.8(045) (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Blašković, J. (2022) Ssmoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjevačkim aktivnostima budućih odgojitelja i učitelja. Metodički ogledi, 29 (2), 229-255 doi:UKD [378:78-051]-056.8(045).
@article{article, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2022}, pages = {229-255}, DOI = {UKD [378:78-051]-056.8(045)}, keywords = {odgoj i obrazovanje, osje\'{c}aj osposobljenosti, podru\v{c}je pjevanja, studenti U\v{c}iteljskog fakulteta}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {UKD [378:78-051]-056.8(045)}, volume = {29}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Ssmoprocjena razine zadovoljstva i samopouzdanja u pjeva\v{c}kim aktivnostima budu\'{c}ih odgojitelja i u\v{c}itelja}, keyword = {odgoj i obrazovanje, osje\'{c}aj osposobljenosti, podru\v{c}je pjevanja, studenti U\v{c}iteljskog fakulteta} }
@article{article, author = {Bla\v{s}kovi\'{c}, Jelena}, year = {2022}, pages = {229-255}, DOI = {UKD [378:78-051]-056.8(045)}, keywords = {education, singing domain, sense of efficiency, students of teacher education faculty}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, doi = {UKD [378:78-051]-056.8(045)}, volume = {29}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Self-assessment of the level of satisfaction and self-confidence of students’ singing competence at the teacher education faculty}, keyword = {education, singing domain, sense of efficiency, students of teacher education faculty} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • RILM: Abstracts of Music Literature Database
  • The Philosopher’s Index
  • ERIH PLUS
  • Electronic Journals Online Library (EJOL)
  • Directory of Open Access Journals (DOAJ)


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font