Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 126344

Planiranje projektne nastave


Sakoman, Helena
Planiranje projektne nastave, 2003., diplomski rad, Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 126344 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje projektne nastave
(Planing of project teaching)

Autori
Sakoman, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Visoka učiteljska škola u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
25.06

Godina
2003

Stranica
33

Mentor
Peko, Anđelka

Neposredni voditelj
Vujnović, Marija

Ključne riječi
projektna nastava; planiranje
(project teaching; planing)

Sažetak
Zadaća je nastave i škole da učenje prerastew u prirodno učenje te da se u njega unosi sve više dijelova prirodnoga učenja, sa svim prednostima koje ono nosi. Nastavu treba individualno prilagoditi interesima učenika kombiniranjem različitih metod. kAKO BI NASTAVA BILA U POTPUNOSTI PRILAGOĐENA UČENIKU, POTREBNO JE PRIJE svega provesti pravilno planiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0122003

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anđelka Peko (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sakoman, Helena
Planiranje projektne nastave, 2003., diplomski rad, Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek
Sakoman, H. (2003) 'Planiranje projektne nastave', diplomski rad, Visoka učiteljska škola u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Sakoman, Helena}, year = {2003}, pages = {33}, keywords = {projektna nastava, planiranje}, title = {Planiranje projektne nastave}, keyword = {projektna nastava, planiranje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Sakoman, Helena}, year = {2003}, pages = {33}, keywords = {project teaching, planing}, title = {Planing of project teaching}, keyword = {project teaching, planing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font