Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1263261

Pojam glumačke akcije kroz teoriju i praksu


Đurđević, Matej
Pojam glumačke akcije kroz teoriju i praksu, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb doi:urn:nbn:hr:205:345213


CROSBI ID: 1263261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pojam glumačke akcije kroz teoriju i praksu
(The concept of actor's action through theory and practice)

Autori
Đurđević, Matej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Akademija dramske umjetnosti

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
29

Mentor
Petković Liker, Marina

Ključne riječi
radnja, glumčevi zadatci, glumačka akcija, Mitspiel, jednostavna radnja, teorija, praksa, samoopažanje, nadograđivanje, glumačka svijest, umjetna tehnička ličnost, privatna prirodnost, scenska prirodnost, tekst, disanje, unutrašnji doživljaj, lice, sustav želja, glagol, filozofija egzistencijalizma, egzaktnost, osobno iskustvo, autorstvo
(action, actor' s tasks, actor' s action, Mitspiel, simple action, theory, practice, self-perception, upgrade, acting awareness, artificial technical personality, private spontaneity, scenic spontaneity, text, breathing, inner experience, person, desire system, verb, existentialism, exactness, personal experience, authorship)

Sažetak
U ovom diplomskom radu bavim se problemom preciznog definiranja glumačke akcije, odnosno svega onoga što bi glumac morao činiti kako bi njegova priprema u procesu proba i konačna izvedba na sceni imale čvrste temelje. Nadalje, ovim radom pokušavam odgovoriti na pitanje „Na što glumac mora staviti fokus kako bi u svakom trenutku svojeg djelovanja bio svjestan toga što radi, kako to radi i zašto to radi?“. Također, adresiram problem odnosa teorijskog i praktičnog u glumačkoj pedagogiji. Na temelju vlastitog iskustva petogodišnjeg studiranja glume na Akademiji dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu i različitih teorijsko-praktičnih promišljanja Branka Gavelle, Cicely Berry, Konstantina Sergejeviča Stanislavskog, Davida Mameta i drugih stavljam naglasak na nužnost egzaktnosti, preciznosti i konkretnosti u školovanju mladih glumaca kako bi se njihovo autorstvo, jedan od najvažnijih elemenata glumačke umjetnosti, moglo ostvariti u punom potencijalu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kazališna umjetnost (scenske i medijske umjetnosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Petković Liker (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Đurđević, Matej
Pojam glumačke akcije kroz teoriju i praksu, 2020., diplomski rad, diplomski, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb doi:urn:nbn:hr:205:345213
Đurđević, M. (2020) 'Pojam glumačke akcije kroz teoriju i praksu', diplomski rad, diplomski, Akademija dramske umjetnosti, Zagreb doi:urn:nbn:hr:205:345213.
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJur\djevi\'{c}, Matej}, year = {2020}, pages = {29}, DOI = {urn:nbn:hr:205:345213}, keywords = {radnja, glum\v{c}evi zadatci, gluma\v{c}ka akcija, Mitspiel, jednostavna radnja, teorija, praksa, samoopa\v{z}anje, nadogra\djivanje, gluma\v{c}ka svijest, umjetna tehni\v{c}ka li\v{c}nost, privatna prirodnost, scenska prirodnost, tekst, disanje, unutra\v{s}nji do\v{z}ivljaj, lice, sustav \v{z}elja, glagol, filozofija egzistencijalizma, egzaktnost, osobno iskustvo, autorstvo}, doi = {urn:nbn:hr:205:345213}, title = {Pojam gluma\v{c}ke akcije kroz teoriju i praksu}, keyword = {radnja, glum\v{c}evi zadatci, gluma\v{c}ka akcija, Mitspiel, jednostavna radnja, teorija, praksa, samoopa\v{z}anje, nadogra\djivanje, gluma\v{c}ka svijest, umjetna tehni\v{c}ka li\v{c}nost, privatna prirodnost, scenska prirodnost, tekst, disanje, unutra\v{s}nji do\v{z}ivljaj, lice, sustav \v{z}elja, glagol, filozofija egzistencijalizma, egzaktnost, osobno iskustvo, autorstvo}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\DJur\djevi\'{c}, Matej}, year = {2020}, pages = {29}, DOI = {urn:nbn:hr:205:345213}, keywords = {action, actor and \#39, s tasks, actor and \#39, s action, Mitspiel, simple action, theory, practice, self-perception, upgrade, acting awareness, artificial technical personality, private spontaneity, scenic spontaneity, text, breathing, inner experience, person, desire system, verb, existentialism, exactness, personal experience, authorship}, doi = {urn:nbn:hr:205:345213}, title = {The concept of actor's action through theory and practice}, keyword = {action, actor and \#39, s tasks, actor and \#39, s action, Mitspiel, simple action, theory, practice, self-perception, upgrade, acting awareness, artificial technical personality, private spontaneity, scenic spontaneity, text, breathing, inner experience, person, desire system, verb, existentialism, exactness, personal experience, authorship}, publisherplace = {Zagreb} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font