Pregled bibliografske jedinice broj: 1263155
Logoped u skupini – zašto i kada?
Logoped u skupini – zašto i kada? // 4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Logopedija i izazovi novog vremena / Bonetti, Luka ; Blaži, Draženka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2010. str. 79-80 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1263155 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Logoped u skupini – zašto i kada?
(Speech and language therapist in a group – why and
when?)
Autori
Lulić, Sonja ; Šaronja, Vlatka ; Keller, Marina ; pirkić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Logopedija i izazovi novog vremena
/ Bonetti, Luka ; Blaži, Draženka - Zagreb : Hrvatsko logopedsko društvo ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2010, 79-80
Skup
4. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Logopedija i izazovi novog vremena
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.09.2010. - 25.09.2010
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
logoped ; dječji vrtić ; rehabilitacija
(speech and language therapist ; kindergarden ; rehabilitation)
Sažetak
Dijete usvaja jezik i govor kroz igru i interakcije s okolinom. Individualna logopedska terapija ne pruža uvijek dovoljno mogućnosti za poticanje odgovarajućih komunikacijskih i semantičko-pragmatičkih vještina. Uloga logopeda u skupini je strukturiranje i kreiranje metodički ciljanih aktivnosti koje kroz socijalne interakcije u prirodnom okruženju potiču razvoj komunikacijskih i jezično-govornih vještina. U Dječjem vrtiću Poliklinike SUVAG upravo je takva uloga logopeda u skupini djece s jezično-govornim teškoćama. Logoped znanjem o razvoju jezika i komunikacijskih vještina kreira aktivnostiigre u svrhu ostvarivanja interakcija dijete-djeca- logoped, te potiče jezično-govorni razvoj. Rad prikazuje praktičnu primjenu logopedskog rada u skupini djece s jezično-govornim teškoćama po principima verbotonalne metode (stimulacije pokretom i harmonija tijela), usmjerava se na razvoj igre, poticanje komunikacijskih vještina, te kroz navedeno usvajanje receptivnog i ekspresivnog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG