Pregled bibliografske jedinice broj: 1263139
Odnos poduzeće-okolina i konkurentnost prometnih poduzeća
Odnos poduzeće-okolina i konkurentnost prometnih poduzeća, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1263139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos poduzeće-okolina i konkurentnost prometnih poduzeća
(Relationship between anterprise and environment and the competitivness of transport companies)
Autori
Fabijanić, Emma
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
24.09
Godina
2019
Stranica
38
Mentor
Debelić, Borna
Ključne riječi
Okolina poduzeća, poduzeće, vanjska okolina, unutarnja okolina, konkurentnost
(Business environment, company, external environment, internal environment, competitiveness)
Sažetak
Okolina poduzeća predstavlja sustav svih čimbenika koji mogu utjecati na poslovanje poduzeća. Poduzeće ima karakteristike otvorenoga dinamičkog sustava i podložno je utjecajima iz okoline. Utjecaj okoline na poduzeće ostvaruje se putem stalnih i iznenadnih promjena što utječe na njegovo poslovanje. Okolinu prema njezinim temeljnim karakteristikama i odrednicama možemo podijeliti u dvije osnovne grupe i to vanjsku ili eksternu okolinu i unutarnju ili internu okolinu. Internu okolinu predstavljaju čimbenici koji djeluju unutar samog poduzeća stvarajući trenutne ili potencijalne snage i slabosti. Kod eksterne okoline poduzeće, uglavnom, nije u mogućnosti značajnije djelovati na temeljne čimbenike vanjske okoline, već je prisiljeno svoju pozornost usmjeriti na stalno motrenje i shvaćanje njezina sadržaja. Prometna industrija predstavlja vrlo važnu industriju, a zbog brojnih gospodarskih promjena i brzog gospodarskoga razvoja, za prometna poduzeća je jako važno da održe prometnu konkurentnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport