Pregled bibliografske jedinice broj: 1263134
Analiza ponude i potražnje za autobusnim prijevozom u Primorsko-goranskoj županiji
Analiza ponude i potražnje za autobusnim prijevozom u Primorsko-goranskoj županiji, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1263134 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza ponude i potražnje za autobusnim prijevozom u Primorsko-goranskoj županiji
(ANALYSIS OF SUPPLY AND DEMAND FOR BUS TRANSPORTATION IN THE PRIMORSKO–GORANSKA COUNTY)
Autori
Rakovac, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.05
Godina
2019
Stranica
39
Mentor
Hess, Svjetlana
Ključne riječi
Primorsko-goranska županija, javni linijski prijevoz, Autotrolej d.o.o.
(Primorsko-goranska county, public scheduled transport, Autotrolej d.o.o.)
Sažetak
Ema završnog rada je Analiza ponude i potražnje za autobusnim prijevozom u Primorsko–goranskoj županiji. Određivanje zadovoljstva korisnika kako bi se poboljšala kvaliteta usluga predstavlja postupke prikupljanja, obrade, odabira, analize i prikazivanja odabranih podataka. U skladu s novim pristupom u kvaliteti usluga u transportu i razumijevanjem kvalitete kao mjerom za postizanje očekivanja zadovoljstva korisnika nastao je novi pristup proizvodnji transportnih usluga poznat kao "služba za korisnike u transportu". Proces službe za korisnike u transportu obuhvaća sve ključne sudionike sustava, počevši od lokalne politike, operatora i korisnika do industrije, koji pruža logističku potporu u pružanju transportnih usluga i njegovih procesa. Osposobljenost pružanja podrške korisnicima u transportu je preduvjet za stvaranje dodanih vrijednosti bez kojih proces uslužnog razvoja nije moguć. Korisnik postaje glavna strana u procesu pružanja podrške u transportu te i konačni sudac kada je u pitanju kvaliteta usluge. U gradskom javnom prijevozu putnika, kvaliteta usluga je aspekt koji utječe na odabir korisnika prijevoza, putnika. Stoga je mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva korisnika imperativ suvremenog tržišnog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport