Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1262917

Razvoj brenda "Shika"


Ergović, Klara
Razvoj brenda "Shika", 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1262917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj brenda "Shika"
(Development of the "Shika" brand)

Autori
Ergović, Klara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2021

Stranica
92

Mentor
Strgar Kurečić, Maja

Ključne riječi
brend, dizajn, modna fotografija, marketing, brending, moda, društvene mreže
(brand, design, fashion photography, marketing, branding, social media)

Sažetak
U ovom diplomskom radu prati se razvoj autorskog brenda „Shika“ kroz sedam mjeseci. U radu će biti opisane sve faze bitne za kvalitetan razvoj brenda, od kreiranja vizualnog identiteta, odnosno brendinga, pa sve do elemenata marketinga i promocije. U teorijskom dijelu govorit će se o brendingu i marketingu općenito, uz navođenje svih njihovih bitnih elemenata te razlike jednoga i drugoga. Svaki navod bit će potkrijepljen primjerom kako bi se što bolje razumio svaki element zasebno. S obzirom da je za provođenje svih elemenata potreban puno duži period od sedam mjeseci ili više uključenih osoba u sam proces, u eksperimentalnom dijelu će se opisivati samo neki od elemenata koji su navedeni u teorijskom dijelu rada. U eksperimentalnom dijelu opisat će se svaki korak kojim sam se osobno bavila, od „izbacivanja“ brenda na tržište pa sve do zadnje objavljene kolekcije. Na početku će biti navedeni elementi vizualnog identiteta koje sam kreirala (logo, tipografija, boje, slogan i pakiranje), zatim će biti opisan proces izrade printa te tehnologija kojom se koristim. Nakon toga bit će prikazane neke od fotografija iz sve tri kolekcije, na kojima će se moći vidjeti dizajn svakog artikla koji je izašao. Na samome kraju govorit će se o elementima marketinga koji su provedeni na društvenim mrežama. Opisat će se suradnja s tri „influenserice“ te kako funkcioniraju plaćena sponzorstva na dvije društvene mreže i njihova usporedba. Nakon toga dolazi istraživanje osobnog iskustva korisnika, gdje će biti anketiran određeni broj ljudi koji imaju neki od Shika artikala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Strgar Kurečić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ergović, Klara
Razvoj brenda "Shika", 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Ergović, K. (2021) 'Razvoj brenda "Shika"', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ergovi\'{c}, Klara}, year = {2021}, pages = {92}, keywords = {brend, dizajn, modna fotografija, marketing, brending, moda, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Razvoj brenda "Shika"}, keyword = {brend, dizajn, modna fotografija, marketing, brending, moda, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ergovi\'{c}, Klara}, year = {2021}, pages = {92}, keywords = {brand, design, fashion photography, marketing, branding, social media}, title = {Development of the "Shika" brand}, keyword = {brand, design, fashion photography, marketing, branding, social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font