Pregled bibliografske jedinice broj: 1262901
Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije
Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1262901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije
(The influence of photography in the promotion of a tourist destination)
Autori
Šiković, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2021
Stranica
50
Mentor
Strgar Kurečić, Maja
Ključne riječi
Fotografija, turizam, turističke zajednice, društvene mreže
(Photography, tourism, tourism boards, social network)
Sažetak
U današnje vrijeme ne možemo zamisliti turizam i doživjeti daleke destinacije bez fotografije. Fotografija, kao medij komunikacije, stoljećima služi za prikaz događaja i osoba koje pobuđuju određenu emociju kod gledatelja, te prenašaju i predočavaju ideju fotografa. Fotografija u turizmu važna je jer ne samo kompozicijski, već i atmosferski može utjecati na doživljaj destinacije kod turista, odnosno može ih privući ili odbiti od želje za posjetom. Možemo ju podijeliti na fotografiju proizvoda (hrane i pića), arhitekture, iz zraka, pejzažnu i slično. Također, vrlo bitna stavka u privlačenju turista je prisutnost turističkih zajednica na društvenim mrežama koje promoviraju svoju destinaciju. Odabirom prave fotografije za društvene mreže i aktivnosti na istima privlači se interes i pokazuje određena atraktivnost lokacije kao i zanimljivosti o istoj. Dostupnošću interneta i društvenih mreža, te dijeljenjem objava destinacije su nikad bliže. Jedna fotografija može biti okidač kod turista jer pobuđuje emociju i priča priču koja će natjerati turista da se i sam upusti u avanturu i proživi viđeno. Svrha ovog rada je prikazati potencijal društvenih mreža u turizmu kroz fotografiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija