Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1262901

Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije


Šiković, Sara
Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1262901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije
(The influence of photography in the promotion of a tourist destination)

Autori
Šiković, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2021

Stranica
50

Mentor
Strgar Kurečić, Maja

Ključne riječi
Fotografija, turizam, turističke zajednice, društvene mreže
(Photography, tourism, tourism boards, social network)

Sažetak
U današnje vrijeme ne možemo zamisliti turizam i doživjeti daleke destinacije bez fotografije. Fotografija, kao medij komunikacije, stoljećima služi za prikaz događaja i osoba koje pobuđuju određenu emociju kod gledatelja, te prenašaju i predočavaju ideju fotografa. Fotografija u turizmu važna je jer ne samo kompozicijski, već i atmosferski može utjecati na doživljaj destinacije kod turista, odnosno može ih privući ili odbiti od želje za posjetom. Možemo ju podijeliti na fotografiju proizvoda (hrane i pića), arhitekture, iz zraka, pejzažnu i slično. Također, vrlo bitna stavka u privlačenju turista je prisutnost turističkih zajednica na društvenim mrežama koje promoviraju svoju destinaciju. Odabirom prave fotografije za društvene mreže i aktivnosti na istima privlači se interes i pokazuje određena atraktivnost lokacije kao i zanimljivosti o istoj. Dostupnošću interneta i društvenih mreža, te dijeljenjem objava destinacije su nikad bliže. Jedna fotografija može biti okidač kod turista jer pobuđuje emociju i priča priču koja će natjerati turista da se i sam upusti u avanturu i proživi viđeno. Svrha ovog rada je prikazati potencijal društvenih mreža u turizmu kroz fotografiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Strgar Kurečić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šiković, Sara
Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Šiković, S. (2021) 'Utjecaj fotografije u promociji turističke destinacije', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ikovi\'{c}, Sara}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {Fotografija, turizam, turisti\v{c}ke zajednice, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Utjecaj fotografije u promociji turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {Fotografija, turizam, turisti\v{c}ke zajednice, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ikovi\'{c}, Sara}, year = {2021}, pages = {50}, keywords = {Photography, tourism, tourism boards, social network}, title = {The influence of photography in the promotion of a tourist destination}, keyword = {Photography, tourism, tourism boards, social network}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font