Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1262895

Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja učenika oštećena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, Zagreb


Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina; Bilonić MIlošević, Silvana
Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja učenika oštećena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, Zagreb // Acta ladertina, 19 (2022), 2; 265-279 doi:10.15291/ai.4103 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1262895 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja učenika oštećena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, Zagreb
(Verbotonal Model of Rehabilitation and Education of Students with Impaired Hearing and/or Speech with Special Review of the Work in the SUVAG Polyclinic Elementary School, Zagreb)

Autori
Bakota, Koraljka ; Pavičić Dokoza, Katarina ; Bilonić MIlošević, Silvana

Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 19 (2022), 2; 265-279

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
verbotonalni model odgoja i obrazovanja, verbotonalna rehabilitacija slušanja i govora, učenici oštećena sluha i/ili govora
(verbotonal model of education, verbotonal rehabilitation of hearing and speech, hearing and / or speech impaired students)

Sažetak
Verbotonalna metoda, koja se provodi kao bazična metoda rada u rehabilitacijskim i odgojno- obrazovnim postupcima u Poliklinici SUVAG, temelji se na strukturalističkom pristupu govornoj komunikaciji. Primjenjuje se u radu s osobama oštećena sluha ili osobama s govorno-jezičnim ili pak komunikacijskim poremećajima. Načela verbotonalne metode utkana su u sve rehabilitacijske i metodičke postupke koji se provode u Poliklinici SUVAG, pa tako i u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, o čijim se posebnim uvjetima školovanja govori u radu. Slušanje je baza govora i jezika, a time i komunikacije. U Službi za medicinsku rehabilitaciju djece školske dobi i u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG logopedi, audiorehabilitatori i verbotonalni stručnjaci provode rehabilitaciju slušanja i govora po verbotobalnoj metodi akademika Petra Guberine. Specifični rehabilitacijski i obrazovni verbotonalni postupci provode se uz uporabu verbotonalnih elektroakustičkih aparata i specijalizirane opreme. U kompleksnoj rehabilitaciji unutar koje je i Osnovna škola, provode se posebni verbotonalni postupci kao što su stimulacije pokretom i glazbene stimulacije (fonetska ritmika). Učenici viših razreda imaju izborne predmete Kulturu govora i Vizualnu i medijsku kulturu kojima se potiče govorno-jezični razvoj i komunikacija. Poštujući načela verbotonalne metode koja podrazumijevaju djecu i učenike kao aktivne sudionike svih procesa vođenih od verbotonalnih stručnjaka raznih profila, osigurava se profesionalnost i uspješnost rehabilitacije i nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi morepress.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Koraljka; Pavičić Dokoza, Katarina; Bilonić MIlošević, Silvana
Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja učenika oštećena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, Zagreb // Acta ladertina, 19 (2022), 2; 265-279 doi:10.15291/ai.4103 (domaća recenzija, članak, stručni)
Bakota, K., Pavičić Dokoza, K. & Bilonić MIlošević, S. (2022) Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja učenika oštećena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, Zagreb. Acta ladertina, 19 (2), 265-279 doi:10.15291/ai.4103.
@article{article, author = {Bakota, Koraljka and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Biloni\'{c} MIlo\v{s}evi\'{c}, Silvana}, year = {2022}, pages = {265-279}, DOI = {10.15291/ai.4103}, keywords = {verbotonalni model odgoja i obrazovanja, verbotonalna rehabilitacija slu\v{s}anja i govora, u\v{c}enici o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora}, journal = {Acta ladertina}, doi = {10.15291/ai.4103}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1845-3392}, title = {Verbotonalni model rehabilitacije i odgoja i obrazovanja u\v{c}enika o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora s posebnim osvrtom na rad u Osnovnoj \v{s}koli Poliklinike SUVAG, Zagreb}, keyword = {verbotonalni model odgoja i obrazovanja, verbotonalna rehabilitacija slu\v{s}anja i govora, u\v{c}enici o\v{s}te\'{c}ena sluha i/ili govora} }
@article{article, author = {Bakota, Koraljka and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina and Biloni\'{c} MIlo\v{s}evi\'{c}, Silvana}, year = {2022}, pages = {265-279}, DOI = {10.15291/ai.4103}, keywords = {verbotonal model of education, verbotonal rehabilitation of hearing and speech, hearing and / or speech impaired students}, journal = {Acta ladertina}, doi = {10.15291/ai.4103}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1845-3392}, title = {Verbotonal Model of Rehabilitation and Education of Students with Impaired Hearing and/or Speech with Special Review of the Work in the SUVAG Polyclinic Elementary School, Zagreb}, keyword = {verbotonal model of education, verbotonal rehabilitation of hearing and speech, hearing and / or speech impaired students} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Academic Search Complete
  • Academic Search Premier
  • Academic Search Alumni Edition
  • EBSCO Academic Search Premier


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font