Pregled bibliografske jedinice broj: 1262573
Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti
Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi trend virtualne stvarnosti // CroDiM, 6 (2023), 1; 15-32 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1262573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih medija na potrošače kroz novi
trend virtualne stvarnosti
(The influence of social media on consumers through
the new trend of virtual reality)
Autori
Rončević, Ante ; Furdi Šafarić, Petra ; Čerepinko, Darijo
Izvornik
CroDiM (2584-7236) 6
(2023), 1;
15-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
društveni mediji ; potrošači ; virtualna stvarnost ; Metaverse
(social media ; consumers ; virtual reality ; Metaverse)
Sažetak
Informacijsko komunikacijske tehnologije dovele su do jednostavnijeg povezivanja potrošača i brendova. Danas su to sofisticirani društveni kanali kojima se poduzeća moraju prilagoditi žele li zadržati svoje korisnike. Upravo su društveni mediji ti koji dobrim dijelom utječu na potrošače i njihovo ponašanje. Može se reći da ljudi u zadnje vrijeme žive u paralelnim svjetovima, u onom realnom i virtualnom, stoga nove tehnologije poput virtualne stvarnosti otvaraju vrata revolucionarnim kanalima marketinga i prodaje. Potrošači sve više provode vrijeme online i samim time je to idealno vrijeme za testiranje novih mogućnosti interneta poput Metaverse-a, virtualnih svjetova koji još uvijek nisu dosegli svoj maksimum, a opisuju se kao vrhunac interneta, zabave, obrazovanja i e- trgovine. Prema tome Metaverse je područje trgovine koja će u budućnosti najviše rasti, posebice privlačeći pozornost velikih brendova koji žele veću digitalnu prisutnost na tržištu. Cilj rada je utvrditi kakav utjecaj imaju društveni mediji na ponašanje potrošača, na koji način se već sada potrošači koriste virtualnom stvarnošću te koliko su potrošači spremni prihvatiti nove oblike trgovine u Metaverse virtualnom svijetu. Rad je podijeljen u dvije cjeline. U teorijskom okviru objašnjeni su pojmovi društvenih medija, virtualne stvarnosti i njihovi utjecaji na potrošače, dok su u drugom dijelu prikazani rezultati provedenog kvantitativnog istraživanja u okviru anketnog upitnika kako bi se utvrdilo koliki je taj utjecaj na potrošače na hrvatskom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Hrčak