Pregled bibliografske jedinice broj: 1262529
Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju
Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1262529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju
(Employer branding of Croatian IT companies with a focus on photography)
Autori
Pelesk, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
69
Mentor
Strgar Kurečić, Maja
Ključne riječi
employer branding, fotografja, pasivni kandidati, akvizicija talenata, organizacijska kultura
(employer branding, photography, passive candidates, talent acquisition, organisational culture)
Sažetak
IT industrija je najbrže rastuća industrija u svijetu, ali i najkreativnija. Prema tome, velik broj IT tvrtki suočio se s izazovima pronalaska adekvatnih talentiranih ljudi koji će odgovarati njihovim potrebama. Upravo zbog velike potrebe za talentima, čiji poslovi do nedavno možda nisu ni postojali, tvrtke su se okrenule oglašavanju kako bi sebe prikazale kao po- željnijeg poslodavca u odnosu na konkurenciju. Takav tip oglašavanja tvrtke naziva se Employer Branding. Employer Branding je instrument kojim se tvrtke žele pozicionirati kao najpoželjniji poslodavac, a to čine prikazivanjem svoje organizacijske kulture te postojećih zaposlenika kao osoba s kojima svatko želi raditi, a sve s ciljem povećanja broja prijava na otvorene pozicije i lakšeg pronalaska adekvatnog kadra. Možemo reći da se dobro osmi- šljen i sproveden Employer Branding daleko čuje. Dopire i do pasivnih kandidata, a kod trenutnih zaposlenika stvara osjećaj povezanosti što u konačnici dovodi i do manjeg postotka onih koji napuštaju tvrtku. Employer Branding je spoj ljudskih potencijala i marketinga, a dodirne točke ima i s PR-om. Izuzev unikatnosti, kod Employer Brandinga je ključna transparentnost te nema mjesta uljepšavanju ni lažnom predstavljanju. Ovim radom ideja ja prikazati fotografju kao superiorni medij komunikacije, u materijalima employer branding aktivnosti. Način snimanja, te postprodukcija boja fotografje tako- đer bi se trebale pokazati kao bitne stvake u jednosmjernoj komunikaciji, poslodavca prema potencijalnim kandidatima. Online anketom ispitati će se stavovi ciljane skupine, sveu- čilišni i veleučilišni studenti, o njihovom osobnom stavu prema određenim hrvatskim IT kompanijama, benefcijama koje kompanije nude, tipu oglasa za posao koji bi im privukao najviše pažnje, te će se ispitati koji tip sadržaja preferiraju vidjeti na društvenim mrežama. Obradom podataka dobivenih iz ankete, analizirati će se postotak neuspješnosti employer branding strategije hrvatskih IT tvrtki, benefcije koje bi trebali aktivnije komunicirati, te postotak u kojem studenti vjeruju obećanjima kompanija ovisno o proflu osobe koja ta obećanja komunicira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija