Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1262529

Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju


Pelesk, Marko
Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1262529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju
(Employer branding of Croatian IT companies with a focus on photography)

Autori
Pelesk, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2020

Stranica
69

Mentor
Strgar Kurečić, Maja

Ključne riječi
employer branding, fotografja, pasivni kandidati, akvizicija talenata, organizacijska kultura
(employer branding, photography, passive candidates, talent acquisition, organisational culture)

Sažetak
IT industrija je najbrže rastuća industrija u svijetu, ali i najkreativnija. Prema tome, velik broj IT tvrtki suočio se s izazovima pronalaska adekvatnih talentiranih ljudi koji će odgovarati njihovim potrebama. Upravo zbog velike potrebe za talentima, čiji poslovi do nedavno možda nisu ni postojali, tvrtke su se okrenule oglašavanju kako bi sebe prikazale kao po- željnijeg poslodavca u odnosu na konkurenciju. Takav tip oglašavanja tvrtke naziva se Employer Branding. Employer Branding je instrument kojim se tvrtke žele pozicionirati kao najpoželjniji poslodavac, a to čine prikazivanjem svoje organizacijske kulture te postojećih zaposlenika kao osoba s kojima svatko želi raditi, a sve s ciljem povećanja broja prijava na otvorene pozicije i lakšeg pronalaska adekvatnog kadra. Možemo reći da se dobro osmi- šljen i sproveden Employer Branding daleko čuje. Dopire i do pasivnih kandidata, a kod trenutnih zaposlenika stvara osjećaj povezanosti što u konačnici dovodi i do manjeg postotka onih koji napuštaju tvrtku. Employer Branding je spoj ljudskih potencijala i marketinga, a dodirne točke ima i s PR-om. Izuzev unikatnosti, kod Employer Brandinga je ključna transparentnost te nema mjesta uljepšavanju ni lažnom predstavljanju. Ovim radom ideja ja prikazati fotografju kao superiorni medij komunikacije, u materijalima employer branding aktivnosti. Način snimanja, te postprodukcija boja fotografje tako- đer bi se trebale pokazati kao bitne stvake u jednosmjernoj komunikaciji, poslodavca prema potencijalnim kandidatima. Online anketom ispitati će se stavovi ciljane skupine, sveu- čilišni i veleučilišni studenti, o njihovom osobnom stavu prema određenim hrvatskim IT kompanijama, benefcijama koje kompanije nude, tipu oglasa za posao koji bi im privukao najviše pažnje, te će se ispitati koji tip sadržaja preferiraju vidjeti na društvenim mrežama. Obradom podataka dobivenih iz ankete, analizirati će se postotak neuspješnosti employer branding strategije hrvatskih IT tvrtki, benefcije koje bi trebali aktivnije komunicirati, te postotak u kojem studenti vjeruju obećanjima kompanija ovisno o proflu osobe koja ta obećanja komunicira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Strgar Kurečić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pelesk, Marko
Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Pelesk, M. (2020) 'Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pelesk, Marko}, year = {2020}, pages = {69}, keywords = {employer branding, fotografja, pasivni kandidati, akvizicija talenata, organizacijska kultura}, title = {Employer branding hrvatskih IT tvrtki s fokusom na fotografiju}, keyword = {employer branding, fotografja, pasivni kandidati, akvizicija talenata, organizacijska kultura}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pelesk, Marko}, year = {2020}, pages = {69}, keywords = {employer branding, photography, passive candidates, talent acquisition, organisational culture}, title = {Employer branding of Croatian IT companies with a focus on photography}, keyword = {employer branding, photography, passive candidates, talent acquisition, organisational culture}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font