Pregled bibliografske jedinice broj: 1262519
Od ideje do realizacije brenda Šuljice
Od ideje do realizacije brenda Šuljice, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1262519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od ideje do realizacije brenda Šuljice
(From the idea to the realization of the Šuljice brand)
Autori
Biršić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
67
Mentor
Strgar Kurečić, Maja
Ključne riječi
brend, odjevni predmet, vizualni identitet, digitalni mediji, fotografija, društvene mreže
(brand, clothing, visual identity, digital media, photography, social networks)
Sažetak
Ovaj diplomski rad temelji se na realizaciji vlastitog odjevnog brenda Šuljice namijenjenog isključivo ţenama, kroz grafičko dizajnersku i fotografsku prizmu. Brend Šuljice bavi se izradom ţenskih gornjih odjevnih predmeta. U teorijskom dijelu rada objasnili smo što je brend i na koji način ga realizirati. Od istraživanja tržišta, preko brend strategije i pozicioniranja istog. Na koji način koristiti digitalne medije za oglašavanje te koja je uloga fotografije kod oglašavanja modnih brendova. U eksperimentalnom dijelu rada detaljno smo obradili vizualni identitet, snimanje fotografija proizvoda koji brend nudi i korištenje društvenih mreža kao kanala za promociju i privlačenje potencijalnih kupaca. Isto tako usporedili smo jedan od postojećih modnih brendova s brendom Šuljice kako bi naveli prednosti i nedostatke istog te pokušali konkurirati navedenom. Digitalna fotografija u ovom slučaju igra veliku ulogu jer prenosi vjernu sliku proizvoda kojeg predstavljamo potencijalnom kupcu i ciljanoj skupini pa se stoga dio rada fokusira i na suvremenu modnu i produkt fotografiju i estetiku iste. Naime, kako se ovdje radi o gornjim odjevnim predmetima, najčešće bijelim košuljama, fokusirali smo se na to kako fotografijom najbolje prikazati takav odjevni predmet. Spomenuli smo i promociju modnih brendova kroz povijest pa sve do danas i kakvu ulogu društvene mreže imaju na razvoj određenog brenda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija