Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1262519

Od ideje do realizacije brenda Šuljice


Biršić, Matea
Od ideje do realizacije brenda Šuljice, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1262519 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od ideje do realizacije brenda Šuljice
(From the idea to the realization of the Šuljice brand)

Autori
Biršić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2020

Stranica
67

Mentor
Strgar Kurečić, Maja

Ključne riječi
brend, odjevni predmet, vizualni identitet, digitalni mediji, fotografija, društvene mreže
(brand, clothing, visual identity, digital media, photography, social networks)

Sažetak
Ovaj diplomski rad temelji se na realizaciji vlastitog odjevnog brenda Šuljice namijenjenog isključivo ţenama, kroz grafičko dizajnersku i fotografsku prizmu. Brend Šuljice bavi se izradom ţenskih gornjih odjevnih predmeta. U teorijskom dijelu rada objasnili smo što je brend i na koji način ga realizirati. Od istraživanja tržišta, preko brend strategije i pozicioniranja istog. Na koji način koristiti digitalne medije za oglašavanje te koja je uloga fotografije kod oglašavanja modnih brendova. U eksperimentalnom dijelu rada detaljno smo obradili vizualni identitet, snimanje fotografija proizvoda koji brend nudi i korištenje društvenih mreža kao kanala za promociju i privlačenje potencijalnih kupaca. Isto tako usporedili smo jedan od postojećih modnih brendova s brendom Šuljice kako bi naveli prednosti i nedostatke istog te pokušali konkurirati navedenom. Digitalna fotografija u ovom slučaju igra veliku ulogu jer prenosi vjernu sliku proizvoda kojeg predstavljamo potencijalnom kupcu i ciljanoj skupini pa se stoga dio rada fokusira i na suvremenu modnu i produkt fotografiju i estetiku iste. Naime, kako se ovdje radi o gornjim odjevnim predmetima, najčešće bijelim košuljama, fokusirali smo se na to kako fotografijom najbolje prikazati takav odjevni predmet. Spomenuli smo i promociju modnih brendova kroz povijest pa sve do danas i kakvu ulogu društvene mreže imaju na razvoj određenog brenda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Strgar Kurečić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Biršić, Matea
Od ideje do realizacije brenda Šuljice, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Biršić, M. (2020) 'Od ideje do realizacije brenda Šuljice', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bir\v{s}i\'{c}, Matea}, year = {2020}, pages = {67}, keywords = {brend, odjevni predmet, vizualni identitet, digitalni mediji, fotografija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, title = {Od ideje do realizacije brenda \v{S}uljice}, keyword = {brend, odjevni predmet, vizualni identitet, digitalni mediji, fotografija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bir\v{s}i\'{c}, Matea}, year = {2020}, pages = {67}, keywords = {brand, clothing, visual identity, digital media, photography, social networks}, title = {From the idea to the realization of the \v{S}uljice brand}, keyword = {brand, clothing, visual identity, digital media, photography, social networks}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font