Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1261845

Strategija digitalnog marketinga


Radeljak, Marko; Blažević Miše, Katarina; Kovačić, Katija
Strategija digitalnog marketinga // Izazovi današnjice / Radić Lakoš, Tanja (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 1-7 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1261845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija digitalnog marketinga
(Digital marketing strategy)

Autori
Radeljak, Marko ; Blažević Miše, Katarina ; Kovačić, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Skup
Izazovi današnjice

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, Web platforme
(digital marketing, social network, Web platforms)

Sažetak
Digitalni marketing ima veliku važnost u marketinškoj strategiji svake tvrtke. Kako bi ostali konkurentni, tvrtke koriste ovaj oblik marketinga, što u suštini može donijeti velike koristi uz niske troškove. Pri- mjenom digitalnog marketinga tvrtke ima priliku proširiti se na nova tržišta, ponuditi nove usluge, ko- municirati s publikom na nov način, te se ravnopravno natjecati s većim tvrtkama. Digitalni marketing promijenio je način na koji tvrtka komunicira sa svojom publikom. Potrošači sada imaju pristup mnogo širem izboru proizvoda, usluga i cijena od različitih dobavljača, te pouzdaniji način kupnje proizvoda. Kroz primjenu digitalnih marketinških strategija tvrtka može točno identificirati i ciljati potrebe tržišta, te klijentima pružiti informacije u stvarnom vremenu. U ovom članku ćemo se usredotočiti na to kako digitalne tehnologije čine marketing učinkovitijim, te pružaju priliku za razvoj novih vještina i korištenje novih alata, kako bi poboljšanje konkurentnost tvrtke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Katarina Blažević Miše (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Radeljak, Marko; Blažević Miše, Katarina; Kovačić, Katija
Strategija digitalnog marketinga // Izazovi današnjice / Radić Lakoš, Tanja (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 1-7 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Radeljak, M., Blažević Miše, K. & Kovačić, K. (2019) Strategija digitalnog marketinga. U: Radić Lakoš, T. (ur.)Izazovi današnjice.
@article{article, author = {Radeljak, Marko and Bla\v{z}evi\'{c} Mi\v{s}e, Katarina and Kova\v{c}i\'{c}, Katija}, editor = {Radi\'{c} Lako\v{s}, T.}, year = {2019}, pages = {1-7}, keywords = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Web platforme}, title = {Strategija digitalnog marketinga}, keyword = {digitalni marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Web platforme}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radeljak, Marko and Bla\v{z}evi\'{c} Mi\v{s}e, Katarina and Kova\v{c}i\'{c}, Katija}, editor = {Radi\'{c} Lako\v{s}, T.}, year = {2019}, pages = {1-7}, keywords = {digital marketing, social network, Web platforms}, title = {Digital marketing strategy}, keyword = {digital marketing, social network, Web platforms}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font