Pregled bibliografske jedinice broj: 1261845
Strategija digitalnog marketinga
Strategija digitalnog marketinga // Izazovi današnjice / Radić Lakoš, Tanja (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2019. str. 1-7 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1261845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija digitalnog marketinga
(Digital marketing strategy)
Autori
Radeljak, Marko ; Blažević Miše, Katarina ; Kovačić, Katija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Skup
Izazovi današnjice
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 10.10.2019. - 12.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni marketing, društvene mreže, Web platforme
(digital marketing, social network, Web platforms)
Sažetak
Digitalni marketing ima veliku važnost u marketinškoj strategiji svake tvrtke. Kako bi ostali konkurentni, tvrtke koriste ovaj oblik marketinga, što u suštini može donijeti velike koristi uz niske troškove. Pri- mjenom digitalnog marketinga tvrtke ima priliku proširiti se na nova tržišta, ponuditi nove usluge, ko- municirati s publikom na nov način, te se ravnopravno natjecati s većim tvrtkama. Digitalni marketing promijenio je način na koji tvrtka komunicira sa svojom publikom. Potrošači sada imaju pristup mnogo širem izboru proizvoda, usluga i cijena od različitih dobavljača, te pouzdaniji način kupnje proizvoda. Kroz primjenu digitalnih marketinških strategija tvrtka može točno identificirati i ciljati potrebe tržišta, te klijentima pružiti informacije u stvarnom vremenu. U ovom članku ćemo se usredotočiti na to kako digitalne tehnologije čine marketing učinkovitijim, te pružaju priliku za razvoj novih vještina i korištenje novih alata, kako bi poboljšanje konkurentnost tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti