Pregled bibliografske jedinice broj: 1261518
UČENJE O PRIJENOSU TVARI PRILAGOĐENO UČENICIMA RAZLIČITOG INTERESA
UČENJE O PRIJENOSU TVARI PRILAGOĐENO UČENICIMA RAZLIČITOG INTERESA // 14. Hrvatski biološki kongres
Pula, Hrvatska, 2022. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1261518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UČENJE O PRIJENOSU TVARI PRILAGOĐENO UČENICIMA
RAZLIČITOG INTERESA
(SUBSTANCE TRANSFER LEARNING ADAPTED TO STUDENTS OF
DIFFERENT INTERESTS)
Autori
Švelec, Marina ; Meštrović, Ozrenka ; Radanović, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
14. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 12.10.2022. - 16.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenje otkrivanjem, različiti interesi učenika, suradničko učenje, konceptualno razumijevanje
(discovery learning, different interests of students, collaborative learning, conceptual understanding)
Sažetak
Zbog razlika učenika u predznanju, motivaciji, kognitivnim sposobnostima, tempu i stilu učenja potrebno je individualizirati poučavanje i učenje. Cilj istraživanja bio je analizirati uspješnost učenja koncepta Prijenos tvari kroz tijelo živih bića kod učenika 7. razreda osnovne škole s obzirom na razinu interesa. Tijekom 2022. godine učenici su učili temu Kako do tvari potrebnih za život? suradničkim učenjem, na način da su nakon učenja otkrivanjem u homogenim interesnim skupinama (slabi, umjereni, znatni i izraziti interes) formirali heterogene grupe unutar kojih su izmjenjivali rezultate istraživanja i izrađivali zajednički prikaz rezultata. Na osnovu poučavanja fokus grupe najviše je učenika bilo u interesnoj skupini umjerenog interesa, a temeljem opažanja učitelja uz rješavanje radnih materijala ostvarili su vrlo dobro razumijevanje. Uočeni su problemi u razlikovanju procesa difuzije i osmoze kod učenika slabog interesa. Na osnovu provedenog poučavanja i učenja može se zaključiti da suradničko učenje uz diferencirane zadatke za učenike različitog interesa doprinosi boljem razumijevanju poučavanog biološkog koncepta.
Izvorni jezik
Hrvatski