Pregled bibliografske jedinice broj: 1261505
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 107-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1261505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju
(Research of consumer attitudes on advertising)
Autori
Mikulaš, Patricija ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7th CRODMA Conference 2022
/ Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 107-119
Skup
7th CRODMA Conference 2022
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stavovi ; ponašanje potrošača ; oglašavanje ; oglsi
(attitudes ; consumer behavior ; advertising ; ads)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti stavove potrošača o oglašavanju i njihovo ponašanje u svezi oglašavanja, odnosno reakcije na oglase. Temeljem pregleda literature izrađen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika kojeg su pravilno popunila 255 ispitanika na području Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazuju pozitivnu povezanost ugodnosti oglašavanja i ekonomske koristi sa stavovima o oglašavanju te stavova o oglašavanju s ponašanjem potrošača. Pozitivna povezanost informiranja o proizvodu i društvene uloge oglašavanja sa stavovima o oglašavanju nije utvrđena. Negativna povezanost materijalizma i zavaravanja sa stavovima o oglašavanju je utvrđena, a negativna povezanost iskrivljenih vrijednosti sa stavovima nije utvrđena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija