Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1261505

Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju


Mikulaš, Patricija; Dobrinić, Damir
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 107-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1261505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju
(Research of consumer attitudes on advertising)

Autori
Mikulaš, Patricija ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 107-119

Skup
7th CRODMA Conference 2022

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
stavovi ; ponašanje potrošača ; oglašavanje ; oglsi
(attitudes ; consumer behavior ; advertising ; ads)

Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti stavove potrošača o oglašavanju i njihovo ponašanje u svezi oglašavanja, odnosno reakcije na oglase. Temeljem pregleda literature izrađen je konceptualni model istraživanja te su formirane hipoteze koje su provjerene metodom modeliranja strukturnih jednadžbi korištenjem programskog paketa SPSS AMOS 26. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika kojeg su pravilno popunila 255 ispitanika na području Republike Hrvatske. Rezultati istraživanja pokazuju pozitivnu povezanost ugodnosti oglašavanja i ekonomske koristi sa stavovima o oglašavanju te stavova o oglašavanju s ponašanjem potrošača. Pozitivna povezanost informiranja o proizvodu i društvene uloge oglašavanja sa stavovima o oglašavanju nije utvrđena. Negativna povezanost materijalizma i zavaravanja sa stavovima o oglašavanju je utvrđena, a negativna povezanost iskrivljenih vrijednosti sa stavovima nije utvrđena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikulaš, Patricija; Dobrinić, Damir
Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 107-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mikulaš, P. & Dobrinić, D. (2022) Istraživanje stavova potrošača o oglašavanju. U: Keglević Kozjak, S., Hrustek, L. & Cvetko, L. (ur.)7th CRODMA Conference 2022.
@article{article, author = {Mikula\v{s}, Patricija and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2022}, pages = {107-119}, keywords = {stavovi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, ogla\v{s}avanje, oglsi}, title = {Istra\v{z}ivanje stavova potro\v{s}a\v{c}a o ogla\v{s}avanju}, keyword = {stavovi, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, ogla\v{s}avanje, oglsi}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mikula\v{s}, Patricija and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2022}, pages = {107-119}, keywords = {attitudes, consumer behavior, advertising, ads}, title = {Research of consumer attitudes on advertising}, keyword = {attitudes, consumer behavior, advertising, ads}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font