Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1261503

Istraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju


Grudiček, Ines; Dobrinić, Damir
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 121-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1261503 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju
(Investigating the influence of social networks on purchase intention and word of mouth)

Autori
Grudiček, Ines ; Dobrinić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022, 121-135

Skup
7th CRODMA Conference 2022

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 21.10.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
utilitarna motivacija ; hedonistička motivacija ; online kupnja ; društvene mreže ; usmena predaja
(utilitarian motivation ; hedonic motivation ; online shopping ; social networks ; word of mouth)

Sažetak
Cilj je ovog rada istražiti utjecaj utilitarne i hedonističke motivacije pojedinca na namjeru pregledavanja (traženje) proizvoda na društvenim mrežama te utjecaj pregledavanja na namjeru kupnje i usmene predaje. Na temelju prijašnjih istraživanja izrađen je konceptualni okvir istraživanja te su postavljene hipoteze, koje su se provjerile korištenjem metode modeliranja strukturnih jednadžbi pomoću programa SPSS AMOS 26. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika kojeg je ispravno popunio 251 ispitanik u Republici Hrvatskoj. Prema dobivenim rezultatima promatrani čimbenici (pogodnosti društvenih mreža, dostupnost informacija, odabir proizvoda i prilagođeni oglasi) nisu pokazali značajan pozitivan utjecaj na utilitarnu motivaciju za pregledavanjem proizvoda na društvenim mrežama, dok su čimbenici (otkrivanje trendova, druženje, avantura te autoritet i status) pokazali značajan pozitivan utjecaj na hedonističku motivaciju za pregledavanjem proizvoda. Utvrđen je i značajan pozitivan utjecaj pregledavanja proizvoda na društvenim mrežama na namjeru kupnje te na namjeru usmene predaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grudiček, Ines; Dobrinić, Damir
Istraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju // 7th CRODMA Conference 2022 / Keglević Kozjak, S ; Hrustek, L. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2022. str. 121-135 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grudiček, I. & Dobrinić, D. (2022) Istraživanje utjecaja društvenih mreža na namjeru kupnje i usmenu predaju. U: Keglević Kozjak, S., Hrustek, L. & Cvetko, L. (ur.)7th CRODMA Conference 2022.
@article{article, author = {Grudi\v{c}ek, Ines and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2022}, pages = {121-135}, keywords = {utilitarna motivacija, hedonisti\v{c}ka motivacija, online kupnja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, usmena predaja}, title = {Istra\v{z}ivanje utjecaja dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na namjeru kupnje i usmenu predaju}, keyword = {utilitarna motivacija, hedonisti\v{c}ka motivacija, online kupnja, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, usmena predaja}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grudi\v{c}ek, Ines and Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2022}, pages = {121-135}, keywords = {utilitarian motivation, hedonic motivation, online shopping, social networks, word of mouth}, title = {Investigating the influence of social networks on purchase intention and word of mouth}, keyword = {utilitarian motivation, hedonic motivation, online shopping, social networks, word of mouth}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font