Pregled bibliografske jedinice broj: 1261463
Zadovoljstvo kupaca u procesu online kupnje
Zadovoljstvo kupaca u procesu online kupnje // Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference 2021 / Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021. str. 165-178 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1261463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo kupaca u procesu online kupnje
(Customer satisfaction in the online shopping process)
Autori
Krušlin, Augustina ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of papers - 6th International Scientific and Professional Conference 2021
/ Vlastelica, T. ; Zdrilić, I. ; Cvetko, L. - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2021, 165-178
Skup
6th International Scientific and Professional Conference 2021
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 22.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dostava ; cijene ; kvaliteta ; sigurnost ; vrijeme ; dostupnost informacija ; zadovoljstvo kupaca
(delivery ; prices ; quality ; safety ; time ; availability of information ; customer satisfaction)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti zadovoljstvo kupaca u online kupnji. U skladu s ciljem istražio se utjecaj dostave, cijena, kvalitete proizvoda, sigurnosti kupnje, vremena kupnje te dostupnosti informacija na zadovoljstvo kupaca u online kupnji. Temeljem analize literature predložen je konceptualan model i oblikovane hipoteze. Za testiranje modela i hipoteza korištena je metoda modeliranja strukturnih jednadžbi uz pomoć softverskog paketa SPSS AMOS 26. Za potrebe istraživanja provedena je anketa putem interneta te je prikupljeno 286 odgovora. Rezultati istraživanja pokazuju pozitivnu korelaciju između kvalitete proizvoda, sigurnosti kupnje te vremena kupnje i zadovoljstva kupaca, pozitivna korelacija između dostave, cijena te dostupnosti informacija i zadovoljstva kupaca nije utvrđena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija