Pregled bibliografske jedinice broj: 1261369
Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću
Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću // South Eastern European journal of communication, 4 (2022), 2; 7-16 doi:10.47960/2712-0457 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1261369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću
(Artificial Intelligence in Public Relations)
Autori
Tomić, Zoran ; Volarić, Tomislav ; Obradović, Đorđe
Izvornik
South Eastern European journal of communication (2712-0430) 4
(2022), 2;
7-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
umjetna inteligencija (AI) ; strojno učenje ; odnosi s javnošću ; javni interes ; komunikacijska revolucija
(artificial intelligence (AI) ; machine learning ; public relations ; public interest ; the communications revolution)
Sažetak
Uključivanje novih tehnologija, posebno onih zasnovanih na različitim principima i primjenama umjetne inteligencije (AI), tjera moderno društvo na promišljanje i reorganizaciju postojećih sustava. Može se reći da je organizacija društva zrcalna slika mogućnosti tehnologije kojom društvo raspolaže. Nova komunikacijska revolucija već je nastupila i pred ljudima su novi izazovi. Profesijama koje se temelje na komuniciranju, kao što su i odnosi s javnošću, umjetna inteligencija može pomoći, ali ujedno zahtijeva još više znanja i stručnosti kako bi se dobiveni rezultati pravilno shvatili i primijenili. Umjetna inteligencija i strojno učenje danas su poznati pojmovi. Koriste se u mnogim područjima društvene zbilje pa i u odnosima s javnošću. Obrada golemih količina podataka brža je i preciznija zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja u brojnim djelatnostima pa tako i u odnosima s javnošću sve više preuzima jednostavne, ponavljajuće poslove. Osim što odnosi s javnošću zastupaju interese organizacije za koju rade, postoji i etička obveza služenja javnomu interesu. Dakle oko implementacije umjetne inteligencije potrebno je razmotriti način na koji se podatci prikupljaju i koriste jer, kao i svaka druga tehnologija, ona sama po sebi nije ni dobra, ni loša, nego to ovisi o korisnicima koji je rabe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO
- Crossref
- Erih Plus
- Hrčak