Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1261369

Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću


Tomić, Zoran; Volarić, Tomislav; Obradović, Đorđe
Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću // South Eastern European journal of communication, 4 (2022), 2; 7-16 doi:10.47960/2712-0457 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1261369 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću
(Artificial Intelligence in Public Relations)

Autori
Tomić, Zoran ; Volarić, Tomislav ; Obradović, Đorđe

Izvornik
South Eastern European journal of communication (2712-0430) 4 (2022), 2; 7-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
umjetna inteligencija (AI) ; strojno učenje ; odnosi s javnošću ; javni interes ; komunikacijska revolucija
(artificial intelligence (AI) ; machine learning ; public relations ; public interest ; the communications revolution)

Sažetak
Uključivanje novih tehnologija, posebno onih zasnovanih na različitim principima i primjenama umjetne inteligencije (AI), tjera moderno društvo na promišljanje i reorganizaciju postojećih sustava. Može se reći da je organizacija društva zrcalna slika mogućnosti tehnologije kojom društvo raspolaže. Nova komunikacijska revolucija već je nastupila i pred ljudima su novi izazovi. Profesijama koje se temelje na komuniciranju, kao što su i odnosi s javnošću, umjetna inteligencija može pomoći, ali ujedno zahtijeva još više znanja i stručnosti kako bi se dobiveni rezultati pravilno shvatili i primijenili. Umjetna inteligencija i strojno učenje danas su poznati pojmovi. Koriste se u mnogim područjima društvene zbilje pa i u odnosima s javnošću. Obrada golemih količina podataka brža je i preciznija zahvaljujući umjetnoj inteligenciji koja u brojnim djelatnostima pa tako i u odnosima s javnošću sve više preuzima jednostavne, ponavljajuće poslove. Osim što odnosi s javnošću zastupaju interese organizacije za koju rade, postoji i etička obveza služenja javnomu interesu. Dakle oko implementacije umjetne inteligencije potrebno je razmotriti način na koji se podatci prikupljaju i koriste jer, kao i svaka druga tehnologija, ona sama po sebi nije ni dobra, ni loša, nego to ovisi o korisnicima koji je rabe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Zoran Tomić (autor)

Avatar Url Đorđe Obradović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi seejc.sum.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić, Zoran; Volarić, Tomislav; Obradović, Đorđe
Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću // South Eastern European journal of communication, 4 (2022), 2; 7-16 doi:10.47960/2712-0457 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Tomić, Z., Volarić, T. & Obradović, Đ. (2022) Umjetna inteligencija u odnosima s javnošću. South Eastern European journal of communication, 4 (2), 7-16 doi:10.47960/2712-0457.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Zoran and Volari\'{c}, Tomislav and Obradovi\'{c}, \DJor\dje}, year = {2022}, pages = {7-16}, DOI = {10.47960/2712-0457}, keywords = {umjetna inteligencija (AI), strojno u\v{c}enje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, javni interes, komunikacijska revolucija}, journal = {South Eastern European journal of communication}, doi = {10.47960/2712-0457}, volume = {4}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {Umjetna inteligencija u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {umjetna inteligencija (AI), strojno u\v{c}enje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, javni interes, komunikacijska revolucija} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, Zoran and Volari\'{c}, Tomislav and Obradovi\'{c}, \DJor\dje}, year = {2022}, pages = {7-16}, DOI = {10.47960/2712-0457}, keywords = {artificial intelligence (AI), machine learning, public relations, public interest, the communications revolution}, journal = {South Eastern European journal of communication}, doi = {10.47960/2712-0457}, volume = {4}, number = {2}, issn = {2712-0430}, title = {Artificial Intelligence in Public Relations}, keyword = {artificial intelligence (AI), machine learning, public relations, public interest, the communications revolution} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO
  • Crossref
  • Erih Plus
  • Hrčak


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font