Pregled bibliografske jedinice broj: 1261301
Oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja: Kako oblikovati i implementirati nastavni sadržaj u sustavu e-učenja?
Oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja: Kako oblikovati i implementirati nastavni sadržaj u sustavu e-učenja?. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2022 (ostalo)
CROSBI ID: 1261301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja:
Kako oblikovati i implementirati nastavni sadržaj
u sustavu e-učenja?
(Instructional design in the e-learning system: How
to design and implement teaching content in the e-
learning system?)
Autori
Tomaš, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, ostalo
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2022
Stranica
72
ISBN
978-953-352-084-1
Ključne riječi
oblikovanje nastavnih sadržaja, sustav e-učenja, modeli oblikovanja nastavnih sadržaja
(instructional design, e-learning system, models of instructional design)
Sažetak
Dinamičan razvoj nastavnih sadržaja u sustavima e- učenja mijenja postojeće obrasce učenja i poučavanja te dovodi do intenzivne primjene e- učenja u obrazovanju. Koliko god bili sposobni i spremni napraviti prekretnicu i e-učenje prihvatiti kao učenje koje će nam omogućiti bolje dijeljenje informacija te razvijanje konstruktivnog mišljenja uz međusobnu suradnju i komunikaciju, prije svega moramo prihvatiti promjene prezentiranja nastavnih sadržaja u sustavima e-učenja. Očekuje se kako će primjena sustava e-učenja unaprijediti nastavni proces, a jedan od osnovnih preduvjeta za to je kvalitetno oblikovanje nastavnih sadržaja. S tim u vezi postavljaju se pitanja: „Kako oblikovati nastavni sadržaj u sustavu e-učenja? Trebamo li slijediti modele oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e- učenja?“ Učenje u sustavima e-učenja nije samo listanje stranica u različitim formatima niti dodavanje digitalnih nastavnih sadržaja, nego oblikovanje nastavnih sadržaja u čijem je središtu online učenje. Pri online učenju pomoću sustava e- učenja učenik i učitelj su fizički razdvojeni, a učenje se odvija u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu. Kako bi se nastavni sadržaji isporučili online potrebno je upotrijebiti dobru platformu koja će podržavati proces učenja i poučavanja. U ovom je udžbeniku kao platforma za proces učenja i poučavanja izabran sustav Moodle. Imajući u vidu sve navedeno, glavni dio ovoga udžbenika su modeli oblikovanja nastavnih sadržaja koji svojim opisom i predstavljanjem naglašavaju svoju važnost i upotrebljivost za odabrano područno znanje razvijeno u sustavu e-učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija