Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1260759

Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z


Vuković, Dijana; Keček, Damira; Plenar, Sanja
Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z // Zbornik studentskih radova, 1 (2022), 69-83 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1260759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z
(The influence of social networks on the consumer behavior of generation Z)

Autori
Vuković, Dijana ; Keček, Damira ; Plenar, Sanja

Izvornik
Zbornik studentskih radova (2975-7037) 1 (2022); 69-83

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
društvene mreže ; generacija Z ; potrošačko ponašanje
(social networks ; generation Z ; consumer behavior)

Sažetak
U svijetu sve veće digitalizacije društvene mreže stvorile su prostor u kojem njihovi korisnici dijele informacije o proizvodima i uslugama prije nego donesu konačnu odluku o kupnji te nakon kupnje koje zasigurno utječu na druge korisnike. Aktivnosti na društvenim medijima, poput dijeljenja informacija, znanja i sudjelovanje u raspravama utječu na potrošačko ponašanje korisnika društvenih mreža, ali i na tvrtke koje na taj način analiziraju ponašanje ciljane skupine potrošača te prilagođavaju način oglašavanja potencijalnim kupcima. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje. U radu su ispitane razlike u percepciji pripadnika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na proces kupnje obzirom na spol i završeni stupanj obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju da ne postoji statistički značajna razlika u stavovima pripadnika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje prema spolu kao ni u stavovima ispitanika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje prema završenom stupnju obrazovanja, osim u dijelu koji se odnosi na korištenje društvenih mreža u svrhu dolaženja do novih informacija i vijesti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (autor)

Avatar Url Damira Keček (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.unipu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vuković, Dijana; Keček, Damira; Plenar, Sanja
Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z // Zbornik studentskih radova, 1 (2022), 69-83 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Vuković, D., Keček, D. & Plenar, S. (2022) Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z. Zbornik studentskih radova, 1, 69-83.
@article{article, author = {Vukovi\'{c}, Dijana and Ke\v{c}ek, Damira and Plenar, Sanja}, year = {2022}, pages = {69-83}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, generacija Z, potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje}, journal = {Zbornik studentskih radova}, volume = {1}, issn = {2975-7037}, title = {Utjecaj dru\v{s}tvenih mre\v{z}a na potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje generacije Z}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, generacija Z, potro\v{s}a\v{c}ko pona\v{s}anje} }
@article{article, author = {Vukovi\'{c}, Dijana and Ke\v{c}ek, Damira and Plenar, Sanja}, year = {2022}, pages = {69-83}, keywords = {social networks, generation Z, consumer behavior}, journal = {Zbornik studentskih radova}, volume = {1}, issn = {2975-7037}, title = {The influence of social networks on the consumer behavior of generation Z}, keyword = {social networks, generation Z, consumer behavior} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font