Pregled bibliografske jedinice broj: 1260759
Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z
Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje generacije Z // Zbornik studentskih radova, 1 (2022), 69-83 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1260759 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj društvenih mreža na potrošačko ponašanje
generacije Z
(The influence of social networks on the consumer
behavior of generation Z)
Autori
Vuković, Dijana ; Keček, Damira ; Plenar, Sanja
Izvornik
Zbornik studentskih radova (2975-7037) 1
(2022);
69-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
društvene mreže ; generacija Z ; potrošačko ponašanje
(social networks ; generation Z ; consumer behavior)
Sažetak
U svijetu sve veće digitalizacije društvene mreže stvorile su prostor u kojem njihovi korisnici dijele informacije o proizvodima i uslugama prije nego donesu konačnu odluku o kupnji te nakon kupnje koje zasigurno utječu na druge korisnike. Aktivnosti na društvenim medijima, poput dijeljenja informacija, znanja i sudjelovanje u raspravama utječu na potrošačko ponašanje korisnika društvenih mreža, ali i na tvrtke koje na taj način analiziraju ponašanje ciljane skupine potrošača te prilagođavaju način oglašavanja potencijalnim kupcima. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje. U radu su ispitane razlike u percepciji pripadnika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na proces kupnje obzirom na spol i završeni stupanj obrazovanja. Dobiveni rezultati ukazuju da ne postoji statistički značajna razlika u stavovima pripadnika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje prema spolu kao ni u stavovima ispitanika generacije Z o utjecaju društvenih mreža na potrošačko ponašanje prema završenom stupnju obrazovanja, osim u dijelu koji se odnosi na korištenje društvenih mreža u svrhu dolaženja do novih informacija i vijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti