Pregled bibliografske jedinice broj: 1260744
Usporedba razvoja obrazovanja učitelja u državama nekadašnje Jugoslavije
Usporedba razvoja obrazovanja učitelja u državama nekadašnje Jugoslavije // Razvoj i aktualne tendencije pedagogije i školstva na području nekadašnje Jugoslavije / Edvard Protner (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2020. str. 13-31
CROSBI ID: 1260744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba razvoja obrazovanja učitelja u državama
nekadašnje Jugoslavije
(A Comparison of the Development of Teacher Training
in the Former Yugoslav States)
Autori
Edvard Protner, Zdenko Medveš, Štefka Batinić, Suzana Miovska-Spaseva, Vera Spasenović, Snježana Šušnjara, Igor Radeka, Vučina Zorić i Nataša Vujisić Živković
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Razvoj i aktualne tendencije pedagogije i školstva na području nekadašnje Jugoslavije
Urednik/ci
Edvard Protner
Izdavač
Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
Grad
Maribor
Godina
2020
Raspon stranica
13-31
ISBN
978-961-286-320-3
Ključne riječi
komparativna pedagogija, povijest pedagogije, Jugoslavija, bolonjska reforma, socijalizam
(comparative education, history of education, Yugoslavia, Bologna reform, socialism)
Sažetak
Prošlo je gotovo deset godina otkako je Odjel za pedagogiju Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mariboru inicirao projektnu suradnju na području komparativne pedagogije i povijesti pedagoških ideja i obrazovanja u regiji. Formirao se tim znanstvenika iz zemalja bivše Jugoslavije (nažalost, nismo uspjeli uključiti i Kosovo) koji je tijekom niza godina proveo nekoliko zajedničkih projekata. Ova monografija donosi analize s tri tematska područja: 1) Razvoj obrazovanja učitelja u bivšoj Jugoslaviji, 2) Školstvo i pedagogija u bivšoj Jugoslaviji za vrijeme socijalizma i 3) Pedagogija u bivšoj Jugoslaviji između prošlosti i sadašnjosti. Riječ je o tekstovima predstavljenim na simpozijima i objavljenim na engleskom i slovenskom jeziku. Prijevodom na hrvatski želimo osigurati široku dostupnost stručnoj javnosti i studentima pedagoških studija na sveučilištima u zemljama bivše Jugoslavije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija