Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 126053

Suvremene informacijske tehnologije i edukacija


Babić, Nada; Irović, Stanislava; Krstović, Jasna
Suvremene informacijske tehnologije i edukacija // Informatologia, 36 (2003), 1; 8 - 14 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 126053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremene informacijske tehnologije i edukacija
(Modern information technology and education)

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava ; Krstović, Jasna

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 36 (2003), 1; 8 - 14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija; konstruktivistički pristup
(educational potenatial of modern inforation technologies; constructivism)

Sažetak
U radu se razmatraju edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija (IT) i mogući učinci njihove integracije u proces učenja/poučavanja. Autorice problematiziraju niz pitanja vezanih uz edukacijsku primjenu IT: koncepcija(e) tehnološke edukacije, definicije i dimenzije tehnološke pismenosti, kompatibilnost IT s konstruktivističkim pristupom, mitovi i zablude o prirodi i mehanizmima djelovanja IT te stranputice u njihovoj edukacijskoj primjeni. Posebnu pozornost posvećuju učiteljevoj tehnološkoj pismenosti i kompetentnosti uporabe IT u edukaciji, kao preduvjetu uspostavljanja novih modela učenja/poučavanja i transformiranja tradicionalne prakse. U svjetlu rezultata provedenog istraživanja nekih aspekata tehnološke pismenosti studenata - budućih učitelja, autorice upućuju na korespondenciju kontinuiteta iskustava učenja/poučavanja s razinom njihove tehnološke kompetencije. Na osnovi kritičke prosudbe aktualne prakse izobrazbe učitelja, upozoravaju na potrebu upotpunjavanja praktične dimenzije učiteljeve tehnološke pismenosti vrjednosnom dimenzijom, kao i na nužnu uzajamnost pouke o IT i učinkovitog uklapanja IT u učiteljeva osobna iskustva učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Avatar Url Nada Babić (autor)

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada; Irović, Stanislava; Krstović, Jasna
Suvremene informacijske tehnologije i edukacija // Informatologia, 36 (2003), 1; 8 - 14 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Babić, N., Irović, S. & Krstović, J. (2003) Suvremene informacijske tehnologije i edukacija. Informatologia, 36 (1), 8 - 14.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada and Irovi\'{c}, Stanislava and Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {2003}, pages = {8 - 14}, keywords = {edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija, konstruktivisti\v{c}ki pristup}, journal = {Informatologia}, volume = {36}, number = {1}, issn = {1330-0067}, title = {Suvremene informacijske tehnologije i edukacija}, keyword = {edukacijski potencijali suvremenih informacijskih tehnologija, konstruktivisti\v{c}ki pristup} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada and Irovi\'{c}, Stanislava and Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {2003}, pages = {8 - 14}, keywords = {educational potenatial of modern inforation technologies, constructivism}, journal = {Informatologia}, volume = {36}, number = {1}, issn = {1330-0067}, title = {Modern information technology and education}, keyword = {educational potenatial of modern inforation technologies, constructivism} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Information Science Abstracts- ISA
  • Informatics Abstracts -INFA
  • Referativnyj žurnal.Informatika
  • Science Abstracts - SA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font