Pregled bibliografske jedinice broj: 1260318
POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU BANAKA
POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU BANAKA , 2023., diplomski rad, diplomski, Menadžment bankarstva, osiguranja i financija, Zagreb
CROSBI ID: 1260318 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
POTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU BANAKA
(THE POTENTIAL OF SOCIAL NETWORKS IN BANKS MARKETING)
Autori
Otto Penezić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Menadžment bankarstva, osiguranja i financija
Mjesto
Zagreb
Datum
01.03
Godina
2023
Stranica
60
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
bankarski sektor, kanali distribucije, marketinška komunikacija, društvene mreže
(banking sector, distribution channels, marketing communication, social networks)
Sažetak
Tradicionalni kanali distribucije bankarskih usluga (poslovnice) sve su manje zastupljeni, dok se populacija, posebice mlađa sve više okreće lakše dostupnim kanalima distribucije – internet i mobilnom bankarstvu. Takvi kanali pružaju niz prednosti za klijenta, ali i za banku. S razvojem suvremenih kanala distribucije, sve se više koriste društvene mreže u svrhu komunikacije sa tržištem. Društvene mreže omogućile su bankama trenutnu povratnu informaciju tj. u kratkom vremenu i uz relativno niska ulaganja mogu saznati mišljenja svojih potrošača, istražiti tržište te izvršiti aktivnosti marketinške komunikacije. Uspješnost bankarskog sektora temelji se na zadržavanju postojećih klijenata te izgradnji dugoročnih odnosa s istima kroz kvalitetnu marketinšku komunikaciju. Različiti načini komunikacije i prenošenja informacija pojedinih banaka njihovim ciljnim skupinama predstavljaju njihovu diferencijaciju u digitalnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija