Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 126025

Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena


Stankov, Slavomir; Glavinić, Vlado; Granić, Andrina; Rosić, Marko
Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena // Zbornik radova fakulteta Prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, 1 (2003), 1; 45-72 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 126025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena
(Intelligent Tutoring Systems - research, development and applications)

Autori
Stankov, Slavomir ; Glavinić, Vlado ; Granić, Andrina ; Rosić, Marko

Izvornik
Zbornik radova fakulteta Prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu (1334-3068) 1 (2003), 1; 45-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Inteligentni tutorski sustavi. Hipermedijske autorske ljuske. Distribuirani sustavi. Sustavi obrazovanja na daljinu. Korisnička sučelja. Prilagodljiva korisnička sučelja.
(Intelligent Tutoring Systems ; Hypermedial Authoring Shells. Distributed Systems. Distance Education Systems. User Interface. Adaptable User Inteface.)

Sažetak
Tradicionalno je obrazovni sustav definiran kao zajednica u kojoj, združeni u stanovitom prostoru, u procesu učenja i poučavanja sudjeluju učenici i učitelji. Učitelji u takvom sustavu vode proces učenja poučavanjem u usklađenim vremenskim intervalima. Međutim, takav je pristup obrazovanju u suvremenim uvjetima življenja i gospodarenja izložen važnim promjenama koje između ostalog podupire informacijska i komunikacijska tehnologija. Sve su učestalija učenja u kojima su učenici i učitelji razdvojeni, a rade u vremenski usklađenim ili neusklađenim intervalima, što uglavnom ovisi o izboru tehničkog rješenja. Fizička udaljenost se neprestano mijenja (povećava), a pri tom se osigurava sve kvalitetniji način računalne i hipermedijske komunikacije. Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije u obrazovanju i nastavi obično je određena sadržajem komunikacije učenika i osobnog računala, pa to globalno može biti učenje o računalu, učenje s računalom i učenje od računala. U nas se pretežno zadržavamo na modalitetu učenja o računalu i time nastojimo poboljšati nastavu i obrazovanje služeći se računalom u obradi teksta, za rad s tabličnim kalkulacijama, rad s bazama podataka i za pristup Internetu. Naravno, to je prva razina, dok su preostale dvije učenje s računalom i učenje od računala još uvijek nedovoljno istražene i primijenjene u obrazovnom sustavu Republike Hrvatske. Tijekom posljednjeg desetljeća sustavno se bavimo upravo tim područjem u nastojanju da ga promoviramo i podupremo njegov razvoj i primjenu. U vezi s tim predmet naših istraživanja su razvoj i implementacija: (i) hipermedijskih autorskih ljuski namijenjenih izgradnji inteligentnih tutorskih sustava ; (ii) distribuiranih sustava obrazovanja i (iii) korisničkih i prilagodljivih korisničkih sučelja u odnosnim sustavima. Ovim radom prezentiramo jedan dio navedenih opsežnih istraživanja. Rad će se izlagati u tri odjeljka, i to onako kako su oni ovdje i navedeni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Andrina Granić (autor)

Avatar Url Marko Rosić (autor)

Avatar Url Vlado Glavinić (autor)

Avatar Url Slavomir Stankov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stankov, Slavomir; Glavinić, Vlado; Granić, Andrina; Rosić, Marko
Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena // Zbornik radova fakulteta Prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, 1 (2003), 1; 45-72 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Stankov, S., Glavinić, V., Granić, A. & Rosić, M. (2003) Inteligentni tutorski sustavi - istraživanje, razvoj i primjena. Zbornik radova fakulteta Prirodoslovno - matematičkih znanosti i odgojnih područja Sveučilišta u Splitu, 1 (1), 45-72.
@article{article, author = {Stankov, Slavomir and Glavini\'{c}, Vlado and Grani\'{c}, Andrina and Rosi\'{c}, Marko}, year = {2003}, pages = {45-72}, keywords = {Inteligentni tutorski sustavi. Hipermedijske autorske ljuske. Distribuirani sustavi. Sustavi obrazovanja na daljinu. Korisni\v{c}ka su\v{c}elja. Prilagodljiva korisni\v{c}ka su\v{c}elja.}, journal = {Zbornik radova fakulteta Prirodoslovno - matemati\v{c}kih znanosti i odgojnih podru\v{c}ja Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1334-3068}, title = {Inteligentni tutorski sustavi - istra\v{z}ivanje, razvoj i primjena}, keyword = {Inteligentni tutorski sustavi. Hipermedijske autorske ljuske. Distribuirani sustavi. Sustavi obrazovanja na daljinu. Korisni\v{c}ka su\v{c}elja. Prilagodljiva korisni\v{c}ka su\v{c}elja.} }
@article{article, author = {Stankov, Slavomir and Glavini\'{c}, Vlado and Grani\'{c}, Andrina and Rosi\'{c}, Marko}, year = {2003}, pages = {45-72}, keywords = {Intelligent Tutoring Systems, Hypermedial Authoring Shells. Distributed Systems. Distance Education Systems. User Interface. Adaptable User Inteface.}, journal = {Zbornik radova fakulteta Prirodoslovno - matemati\v{c}kih znanosti i odgojnih podru\v{c}ja Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1334-3068}, title = {Intelligent Tutoring Systems - research, development and applications}, keyword = {Intelligent Tutoring Systems, Hypermedial Authoring Shells. Distributed Systems. Distance Education Systems. User Interface. Adaptable User Inteface.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font