Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1259917

Primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca


Filipović, Nives
Primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca, 2013., diplomski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split


CROSBI ID: 1259917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca
(Application of the Kano model and fuzzy logic in measuring customer satisfaction)

Autori
Filipović, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Split

Datum
18.07

Godina
2013

Stranica
51

Mentor
Bilić, Boženko

Ključne riječi
Zadovoljstvo kupca ; Kano model ; Elementi kvalitete proizvoda ; Neizrazita (fuzzy) logika
(Customer satisfaction ; Kano model ; Product quality elements ; Fuzzy logic)

Sažetak
U radu je detaljno opisan Kano model te temeljna načela fuzzy logike. Na konkretnom primjeru prikazana je primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca/korisnika proizvoda. U uvodu je definirana kvaliteta i elementi konkurentnosti proizvoda. U poglavlju 2. opisana je krivulja životnog ciklusa proizvoda. Kvaliteta proizvoda (usluge) prvenstveno se ocjenjuje kroz sposobnost zadovoljenja zahtjeva i potreba kupaca. Proizvod prolazi nekoliko faza u svom razvoju, a svaka faza nosi različite izazove, mogućnosti i probleme. U poglavlju 3. opisan je proces mjerenja zadovoljstva korisnika proizvodom, koji obuhvaća aktivnosti od trenutka kada kupac osjeti potrebu za proizvodom pa do trenutka kada mu proizvod više nije potreban. U poglavlju 4. navedeni su indeksi zadovoljstva korisnika. Detaljno su opisani švedski, američki i europski indeks zadovoljstva korisnika kvalitetom proizvoda i usluga. U poglavlju 5. opisan je Kano model. Također je detaljno opisano pet osnovnih elemenata kvalitete proizvoda (usluga). Opisani Kano model popraćen je i odgovarajućim primjerom. U poglavlju 6. opisana je neizrazita (fuzzy) logika te su definirana njena temeljna načela. Primjena fuzzy logike prikazana je na primjeru proizvoda iz svakodnevnog života. U poglavlju 7. navedena su zaključna razmatranja te su uspoređeni rezultati primjene Kano modela i fuzzy logike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Boženko Bilić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Filipović, Nives
Primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca, 2013., diplomski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Filipović, N. (2013) 'Primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca', diplomski rad, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipovi\'{c}, Nives}, year = {2013}, pages = {51}, keywords = {Zadovoljstvo kupca, Kano model, Elementi kvalitete proizvoda, Neizrazita (fuzzy) logika}, title = {Primjena Kano modela i fuzzy logike u mjerenju zadovoljstva kupaca}, keyword = {Zadovoljstvo kupca, Kano model, Elementi kvalitete proizvoda, Neizrazita (fuzzy) logika}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Filipovi\'{c}, Nives}, year = {2013}, pages = {51}, keywords = {Customer satisfaction, Kano model, Product quality elements, Fuzzy logic}, title = {Application of the Kano model and fuzzy logic in measuring customer satisfaction}, keyword = {Customer satisfaction, Kano model, Product quality elements, Fuzzy logic}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font