Pregled bibliografske jedinice broj: 1259445
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), XXVIII. (2022), 192-204 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1259445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA
RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN
(THE IMPACT OF INTERNET MARKETING AND SOCIAL NETWORKS
ON BRAND DEVELOPMENT: CASE STUDY OF PHILIPP PLEIN)
Autori
Milanović Glavan, Ljubica ; Glasnović, Antun
Izvornik
Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet) (1840-3255) XXVIII.
(2022);
192-204
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Internet marketing, društvene mreže, brand, Phillip Plein
(internet marketing, social networks, brand, Philipp Plein)
Sažetak
U današnjem konkurentnom svijetu poduzeća se bore za plasiranje svojih proizvoda na društvenim mrežama. Društvene mreže pomažu u buđenju interesa za brand, a također i gradnji povjerenja potrošača što rezultira dobrom razvoju branda. Moderna poduzeća koriste društvene mreže za marketing proizvoda na mrežnim potrošačkim tržištima koje dopiru do velikog broja ljudi. Modni brand Philipp Plein prisutan je na četiri društvene mreže: Facebooku, Instagramu, Twitteru i YouTube-u. Ovaj modni brand na istima se prezentira kao luksuzan, drzak i provokativan te privlači pažnju velikog broja ljudi svojim objavama, prvenstveno na Instagramu. Njihova web stranica je koncipirana u skladu s recentnim trendovima internet marketinga, no evidentna je prisutnost prostora za napredak u strategiji internet marketinga uopće, a i na društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti