Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1259445

UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN


Milanović Glavan, Ljubica; Glasnović, Antun
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), XXVIII. (2022), 192-204 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1259445 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN
(THE IMPACT OF INTERNET MARKETING AND SOCIAL NETWORKS ON BRAND DEVELOPMENT: CASE STUDY OF PHILIPP PLEIN)

Autori
Milanović Glavan, Ljubica ; Glasnović, Antun

Izvornik
Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet) (1840-3255) XXVIII. (2022); 192-204

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Internet marketing, društvene mreže, brand, Phillip Plein
(internet marketing, social networks, brand, Philipp Plein)

Sažetak
U današnjem konkurentnom svijetu poduzeća se bore za plasiranje svojih proizvoda na društvenim mrežama. Društvene mreže pomažu u buđenju interesa za brand, a također i gradnji povjerenja potrošača što rezultira dobrom razvoju branda. Moderna poduzeća koriste društvene mreže za marketing proizvoda na mrežnim potrošačkim tržištima koje dopiru do velikog broja ljudi. Modni brand Philipp Plein prisutan je na četiri društvene mreže: Facebooku, Instagramu, Twitteru i YouTube-u. Ovaj modni brand na istima se prezentira kao luksuzan, drzak i provokativan te privlači pažnju velikog broja ljudi svojim objavama, prvenstveno na Instagramu. Njihova web stranica je koncipirana u skladu s recentnim trendovima internet marketinga, no evidentna je prisutnost prostora za napredak u strategiji internet marketinga uopće, a i na društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljubica Milanović Glavan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milanović Glavan, Ljubica; Glasnović, Antun
UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN // Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), XXVIII. (2022), 192-204 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Milanović Glavan, L. & Glasnović, A. (2022) UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRUŠTVENIM MREŽA NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLUČAJA PHILLIPP PLEIN. Zbornik radova (Sveučilište u Mostaru. Ekonomski fakultet), XXVIII., 192-204.
@article{article, author = {Milanovi\'{c} Glavan, Ljubica and Glasnovi\'{c}, Antun}, year = {2022}, pages = {192-204}, keywords = {Internet marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, brand, Phillip Plein}, journal = {Zbornik radova (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru. Ekonomski fakultet)}, volume = {XXVIII.}, issn = {1840-3255}, title = {UTJECAJ INTERNET MARKETINGA I DRU\v{S}TVENIM MRE\v{Z}A NA RAZVOJ BRANDA: STUDIJA SLU\v{C}AJA PHILLIPP PLEIN}, keyword = {Internet marketing, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, brand, Phillip Plein} }
@article{article, author = {Milanovi\'{c} Glavan, Ljubica and Glasnovi\'{c}, Antun}, year = {2022}, pages = {192-204}, keywords = {internet marketing, social networks, brand, Philipp Plein}, journal = {Zbornik radova (Sveu\v{c}ili\v{s}te u Mostaru. Ekonomski fakultet)}, volume = {XXVIII.}, issn = {1840-3255}, title = {THE IMPACT OF INTERNET MARKETING AND SOCIAL NETWORKS ON BRAND DEVELOPMENT: CASE STUDY OF PHILIPP PLEIN}, keyword = {internet marketing, social networks, brand, Philipp Plein} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font