Pregled bibliografske jedinice broj: 1259294
Produkcija televizijske reklame
Produkcija televizijske reklame, 2015., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1259294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Produkcija televizijske reklame
(Television commercial production)
Autori
Juričić, Darijo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.07
Godina
2015
Stranica
47
Mentor
Koren Ivančević, Tajana
Ključne riječi
produkcija, reklama, televizija, brend, again&again
(production, commercial, television, brand, again&again)
Sažetak
Diplomski rad obrađuje temu produkcije televizijske reklame. Pod pojmom televizijska reklama, obično se misli na minijaturni reklamni film, kratku video-audio formu u kojoj se, prema svim pravilima filmske umjetnosti (filmskog jezika), javnosti prezentira određeni proizvod, usluga ili nekakva ideja koju je potrebno afirmirati, objaviti i zainteresirati ciljane društvene grupe. Budući da su televizijske reklame još uvijek najomiljeniji način oglašavanja, važno je da budu kvalitetne. Iz perspektive oglašivača to znači da doprinose prodaji, a iz perspektive gledatelja da zabavljaju i govore nešto novo i relevantno. Reklama mora komunicirati poruku koja je od osobne važnosti gledaocu, bilo da se radi o stvaranju veze s proizvodom ili o nekoj novosti koju reklama prenosi. Osim informacije koju prenosi od velike je važnosti i kreativnost. Samo na temelju informacija teško je donijeti odluku tako da će presuditi neki drugi faktori kao što je naprimjer brending proizvoda. Diplomski rad teorijski i praktično pokriva proces stvaranja televizijske reklame i sve čimbenike koji uvjetuju dobro rješenje ; počevši s brendingom proizvoda za koji se reklama izrađuje u ovome slučaju again&again platnenih vrećica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija