Pregled bibliografske jedinice broj: 1259067
Pedagoška prevencija nasilja kod hiperaktivne djece
Pedagoška prevencija nasilja kod hiperaktivne djece. Zagreb: Alfa, 2023 (monografija)
CROSBI ID: 1259067 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška prevencija nasilja kod hiperaktivne djece
(Pedagogical prevention of violence in hyperactive children)
Autori
Lončar, Martina ; Tonković, Aleksandra ; Pongračić, Luka
Ostali urednici
Pavičić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2023
Stranica
150
ISBN
978-953-364-414-1
Ključne riječi
hiperaktivnost ; nasilje ; prevencija
(hyperactivity ; violence ; prevention)
Sažetak
Ova je knjiga pokušaj da se, na osnovi pedagoško-didaktičkih i metodičkih saznanja, osvijetle čimbenici koji dovode do agresivnog i nasilnog ponašanja kod učenika te putem radionica praktično djeluje na suzbijanje takvog ponašanja kao i na samu prevenciju nasilja i agresivnosti u školama. Rezultati dosadašnjih istraživanja upućuju nas da su učenici, njihovi roditelji i nastavnici uvjereni da su posljedice nasilnog i agresivnog ponašanja dugotrajne te da imaju negativan učinak u daljnjem životu za samu žrtvu. Poduzimanjem mjera protiv nasilnog i agresivnog ponašanja smanjio bi se broj nasilnika u školama, a ova je knjiga upravo pokušaj da se putem priloženih radionica radi na samom suzbijanju i prevenciji nasilja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu,
Sveučilište u Slavonskom Brodu