Pregled bibliografske jedinice broj: 1259026
Povijest glazbe kao poveznica teorijskih glazbenih disciplina i interpretacije glazbe
Povijest glazbe kao poveznica teorijskih glazbenih disciplina i interpretacije glazbe // Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena Knjiga sažetaka Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2017. str. 59-60 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1259026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijest glazbe kao poveznica teorijskih glazbenih
disciplina i interpretacije glazbe
(Music History as a Link BetweenTheoretical Music
Disciplines and Interpretation of music)
Autori
Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena Knjiga sažetaka Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Muzička akademija u Puli, 2017, 59-60
Skup
Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
povijest glazbe ; harmonija ; polifonija ; korelacija predmeta
(music history ; harmony studies ; poliphony studies ; subject correlation)
Sažetak
Učenici srednjih glazbenih škola teško povezuju sadržaje glazbeno-teorijskih predmeta s izvedbom. Malom intervencijom u redoslijed nastavnog plana i programa predmeta povijesti glazbe, po principu učenja od poznatog prema nepoznatome, odnosno od glazbe baroka, klasicizma i romantizma prema ranoj i suvremenoj glazbi bolje bi se povezali sadržaji svih glazbeno-teorijskih predmeta. Osim toga, takav redoslijed učenja bolje bi pratio i napredak učenika kao izvođača. Na taj način učenik bi lakše usvojio sve nastavne sadržaje kao cjelinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Popović
(autor)