Pregled bibliografske jedinice broj: 125893
Poduzetništvo, institucije i sociokulturni kapital, Drago Čengić i Maja Vehovec (ur.)
Poduzetništvo, institucije i sociokulturni kapital, Drago Čengić i Maja Vehovec (ur.) // Financijska teorija i praksa, 27 (2003), 1; 173-175 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 125893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetništvo, institucije i sociokulturni kapital, Drago Čengić i Maja Vehovec (ur.)
(Entrepreneurship, Institutions and Socio-Cultural Capital)
Autori
Čučković, Nevenka
Izvornik
Financijska teorija i praksa (1332-3970) 27
(2003), 1;
173-175
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
poduzetništvo; tržišne institucije; sociokulturni kapital
(entrepreneurship; market institutions; socio-cultural capital)
Sažetak
Ovaj zbornik donosi dobro složen mozaik radova devet autora koji se bave trima iznimno zanimljivim i međusobno isprepletenim tranzicijskim temama: poduzetništvom, tržišnim institucijama potrebnim za njegov razvoj i sociokulturnim kapitalom kao važnom odrednicom ukupnog tranzicijskog uspjeha. Osobito se razmatraju iskustva zemalja jugoistočne Europe, te se ona pozicioniraju u ukupna tranzicijska iskustva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0017001
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Nevenka Cuckovic
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Referativnyi Zhurnal
- PAIS BULLETIN