Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1258819

Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji


Horvat, Sara
Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1258819 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji
(The process of creating a consumer culture in Croatia: internal factors and external infuluences)

Autori
Horvat, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za sociologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2020

Stranica
73

Mentor
Mihaljević, Lucija

Ključne riječi
potrošačka kultura, potrošačke navike, marketing, kvalitativna metodologija, komparativno istraživanje, novac, Hrvatska, SAD
(consumer culture, consumer habits, marketing, qualitative methodology, comparative research, money, Croatia, SAD)

Sažetak
Rad predstavlja doprinos raspravi o fenomenu potrošačke kulture u hrvatskom kontekstu. Predstavljeni su ključni unutarnji čimbenici koji su doprinijeli stvaranju iste kroz teorijske prikaze, kako stranih, tako i domaćih autora koji su kasnije korišteni kao referentne smjernice u analizi prikupljenih podataka istraživanja. Korištena je kvalitativna metodologija, te su na uzorku od osam sudionika provedeni polustrukturirani intervju. Namjera uzorka koji uključuje četiri Hrvata koji žive u Republici Hrvatskoj te četiri Hrvata čija je trenutna adresa u Chicagu u saveznoj Američkoj državi Illinois bila je, komparativnom metodom, dobiti bolji uvid u vanjske faktore koji utječu na proces stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj u njezinom dijakronijskom okviru, imajući u vidu izazove postkomunističkog društva i tranzicije u kapitalističko tržište. Kroz originalno empirijsko istraživanje nastoje se rasvijetliti neki već poznati koncepti razvoja potrošačkog društva, s naglaskom na komparativnu analizu internih i eksternih socio-ekonomskih utjecaja. Analiza je ocrtala proces amerikanizacije kao jednog od najključnijih faktora koji utječu na stvaranje potrošačke kulture u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lucija Mihaljević (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Sara
Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb
Horvat, S. (2020) 'Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji', diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Sara}, year = {2020}, pages = {73}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ka kultura, potro\v{s}a\v{c}ke navike, marketing, kvalitativna metodologija, komparativno istra\v{z}ivanje, novac, Hrvatska, SAD}, title = {Procesi stvaranja potro\v{s}a\v{c}ke kulture u Hrvatskoj: unutarnji \v{c}imbenici i vanjski utjecaji}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ka kultura, potro\v{s}a\v{c}ke navike, marketing, kvalitativna metodologija, komparativno istra\v{z}ivanje, novac, Hrvatska, SAD}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Horvat, Sara}, year = {2020}, pages = {73}, keywords = {consumer culture, consumer habits, marketing, qualitative methodology, comparative research, money, Croatia, SAD}, title = {The process of creating a consumer culture in Croatia: internal factors and external infuluences}, keyword = {consumer culture, consumer habits, marketing, qualitative methodology, comparative research, money, Croatia, SAD}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font