Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1258817

Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva


Bilić, Matea
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1258817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva
(New patterns of marketing practice in the context of digital society)

Autori
Bilić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za sociologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2020

Stranica
69

Mentor
Balabanić, Ivan ; Mihaljević, Lucija

Ključne riječi
globalizacija, marketing, potrošačko društvo, digitalizacija, marketinške prakse
(globalization, marketing, consumer society, digitalization, marketing practice)

Sažetak
Tehnološki napredak unio je velike promjene u cjelokupnu društvenu strukturu pa samim time i u poslovnu sferu. Digitalizacijom se postigla nova razina kvalitete u marketinškoj praksi, ali javljaju se istovremeno i novi izazovi stavljeni pred marketinške stručnjake u novom, digitalnom društvu. Ovaj rad temelji se na kvalitativnom istraživanju, točnije na informacijama iz intervjua provedenih s marketinškim stručnjacima, ali i na sekundarnim podatcima iz različitih znanstvenih izvora. Na temelju podataka iz intervjua prikazane su neke karakteristike marketinških praksi koje su značajne za novo, digitalno doba, a rad uključuje i paralelu povučenu s tradicionalnim marketingom. Temeljna ideja rada uočavanje je promjena u marketinškoj praksi nastalih pod utjecajem globalizacijskih procesa i novih društvenih okolnosti. Također, rad je sagledao potrošačko društvo iz perspektive onih koji ga svojim aktivnostima djelomično kreiraju, a ne iz perspektive potrošača kao što to obično biva, što daje novu dimenziju i zanimljivost u pristupu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Balabanić (mentor)

Avatar Url Lucija Mihaljević (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Matea
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb
Bilić, M. (2020) 'Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva', diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, Matea}, year = {2020}, pages = {69}, keywords = {globalizacija, marketing, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, digitalizacija, marketin\v{s}ke prakse}, title = {Novi obrasci marketin\v{s}ke prakse u kontekstu digitalnog dru\v{s}tva}, keyword = {globalizacija, marketing, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, digitalizacija, marketin\v{s}ke prakse}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bili\'{c}, Matea}, year = {2020}, pages = {69}, keywords = {globalization, marketing, consumer society, digitalization, marketing practice}, title = {New patterns of marketing practice in the context of digital society}, keyword = {globalization, marketing, consumer society, digitalization, marketing practice}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font