Pregled bibliografske jedinice broj: 1258817
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1258817 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva
(New patterns of marketing practice in the context of digital society)
Autori
Bilić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za sociologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2020
Stranica
69
Mentor
Balabanić, Ivan ; Mihaljević, Lucija
Ključne riječi
globalizacija, marketing, potrošačko društvo, digitalizacija, marketinške prakse
(globalization, marketing, consumer society, digitalization, marketing practice)
Sažetak
Tehnološki napredak unio je velike promjene u cjelokupnu društvenu strukturu pa samim time i u poslovnu sferu. Digitalizacijom se postigla nova razina kvalitete u marketinškoj praksi, ali javljaju se istovremeno i novi izazovi stavljeni pred marketinške stručnjake u novom, digitalnom društvu. Ovaj rad temelji se na kvalitativnom istraživanju, točnije na informacijama iz intervjua provedenih s marketinškim stručnjacima, ali i na sekundarnim podatcima iz različitih znanstvenih izvora. Na temelju podataka iz intervjua prikazane su neke karakteristike marketinških praksi koje su značajne za novo, digitalno doba, a rad uključuje i paralelu povučenu s tradicionalnim marketingom. Temeljna ideja rada uočavanje je promjena u marketinškoj praksi nastalih pod utjecajem globalizacijskih procesa i novih društvenih okolnosti. Također, rad je sagledao potrošačko društvo iz perspektive onih koji ga svojim aktivnostima djelomično kreiraju, a ne iz perspektive potrošača kao što to obično biva, što daje novu dimenziju i zanimljivost u pristupu.
Izvorni jezik
Hrvatski