Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1258816

Korištenje alata društvenih medija u odnosima s javnošću u Hrvatskoj


Devunić, Patricia
Korištenje alata društvenih medija u odnosima s javnošću u Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1258816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje alata društvenih medija u odnosima s javnošću u Hrvatskoj
(The Use of Social Media Tools in Public Relations in Croatia)

Autori
Devunić, Patricia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za komunikologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
09.12

Godina
2020

Stranica
68

Mentor
Mihaljević, Lucija

Ključne riječi
društveni mediji, društvene mreže, strategija odnosa s javnošću, stručnjaci za odnose s javnošću, komparativno istraživanje
(social media, social networks, public relations strategy, public relations experts, comparative research)

Sažetak
Korištenje alata društvenih medija – društvenih mreža, blogova, podcasta, e-maila, aplikacija za instant messaging i mrežnih stranica – postalo je sastavni dio prakse odnosa s javnošću. Opći cilj ovog rada bio je, komparativnom metodom, istražiti korištenje ovih alata u praksi odnosa s javnošću u Hrvatskoj. U radu je korištena kvalitativna metodologija te su na uzorku od osam sudionika od kojih po dva sudionika dolaze iz tri različita sektora u odnosima s javnošću – javnog, neprofitnog i poslovnog – provedeni polustrukturirani intervjui. Istraživanje je pokazalo da organizacije, neovisno o sektoru, sve više koriste alate društvenih medija u svojim komunikacijskim strategijama te ih aktivno koriste u online aktivnostima. Temeljnim razlogom za njihovo korištenje pokazala se mogućnost uspostavljanja dvosmjerne komunikacije između organizacija i njihovih ciljnih javnosti koje su segmentirane prema području njihovog rada. Od svih alata društvenih medija, u Hrvatskoj se i dalje najčešće koriste društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter koji se posebno korisnim pokazao u javnome sektoru.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lucija Mihaljević (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Devunić, Patricia
Korištenje alata društvenih medija u odnosima s javnošću u Hrvatskoj, 2020., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb
Devunić, P. (2020) 'Korištenje alata društvenih medija u odnosima s javnošću u Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Devuni\'{c}, Patricia}, year = {2020}, pages = {68}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, strategija odnosa s javno\v{s}\'{c}u, stru\v{c}njaci za odnose s javno\v{s}\'{c}u, komparativno istra\v{z}ivanje}, title = {Kori\v{s}tenje alata dru\v{s}tvenih medija u odnosima s javno\v{s}\'{c}u u Hrvatskoj}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, strategija odnosa s javno\v{s}\'{c}u, stru\v{c}njaci za odnose s javno\v{s}\'{c}u, komparativno istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Devuni\'{c}, Patricia}, year = {2020}, pages = {68}, keywords = {social media, social networks, public relations strategy, public relations experts, comparative research}, title = {The Use of Social Media Tools in Public Relations in Croatia}, keyword = {social media, social networks, public relations strategy, public relations experts, comparative research}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font