Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1258815

Razvoj internet kupovine u hrvatskom kontekstu - identifikacijski procesi i prakse virtualne potrošnje


Pisačić, Petra
Razvoj internet kupovine u hrvatskom kontekstu - identifikacijski procesi i prakse virtualne potrošnje, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1258815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj internet kupovine u hrvatskom kontekstu - identifikacijski procesi i prakse virtualne potrošnje
(Development of internet shopping in the Croatian context - identification processes and practices of virtual consumption)

Autori
Pisačić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za sociologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
17.02

Godina
2022

Stranica
82

Mentor
Mihaljević, Lucija

Ključne riječi
potrošačka kultura, online potrošačka kultura, online potrošnja, društveno povjerenje, financijska pismenost, kvalitativna metodologija, fokus grupa
(consumer culture, online consumer culture, online consumption, social trust, financial literacy, qualitative methodology, focus group)

Sažetak
U navedenom istraživačkom radu glavna vodilja jest tema online potrošačke kulture u hrvatskom kontekstu. S obzirom da je potrošnja kao element svakodnevnice jedan od sveprisutnih elemenata suvremenog društva, upravo nam navedeno daje zanimljivu podlogu za istraţivanje. Potrošnja postaje ključan element za izgradnju individualnih i kolektivnih identiteta te predstavlja potrošačke obrasce i prakse te upute kako treba ţivjeti. Razvojem digitalne revolucije potrošačka kultura proširuje se i u virtualan segment te se razvijaju novi oblici potrošnje, online potrošnja. Cilj ovog rada je istraţiti razvoj online kupovine u hrvatskom kontekstu, dok se interpretativni okvir bazira na sociološke koncepte tranzicije postkomunističkih zemalja, društvenog povjerenja, razvoja financijske pismenosti i ostalih materijalnih blagostanja prilikom potrošačkih praksi. Također, istraţivanje je usmjereno na prepoznavanje ključnih faktora za poticanje online kupovine, te kako se u konačnici postaje aktivnim online potrošačem. Za navedeno istraţivanje korištena je kvalitativna metodologija sa metodom dviju fokus grupe, čija se građa analizirala aksijalno selektivnim kodiranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Lucija Mihaljević (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Pisačić, Petra
Razvoj internet kupovine u hrvatskom kontekstu - identifikacijski procesi i prakse virtualne potrošnje, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb
Pisačić, P. (2022) 'Razvoj internet kupovine u hrvatskom kontekstu - identifikacijski procesi i prakse virtualne potrošnje', diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pisa\v{c}i\'{c}, Petra}, year = {2022}, pages = {82}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ka kultura, online potro\v{s}a\v{c}ka kultura, online potro\v{s}nja, dru\v{s}tveno povjerenje, financijska pismenost, kvalitativna metodologija, fokus grupa}, title = {Razvoj internet kupovine u hrvatskom kontekstu - identifikacijski procesi i prakse virtualne potro\v{s}nje}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ka kultura, online potro\v{s}a\v{c}ka kultura, online potro\v{s}nja, dru\v{s}tveno povjerenje, financijska pismenost, kvalitativna metodologija, fokus grupa}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pisa\v{c}i\'{c}, Petra}, year = {2022}, pages = {82}, keywords = {consumer culture, online consumer culture, online consumption, social trust, financial literacy, qualitative methodology, focus group}, title = {Development of internet shopping in the Croatian context - identification processes and practices of virtual consumption}, keyword = {consumer culture, online consumer culture, online consumption, social trust, financial literacy, qualitative methodology, focus group}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font