Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1258813

Kulturni kapital i potrošačke prakse mladih


Radelić, Ana
Kulturni kapital i potrošačke prakse mladih, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb


CROSBI ID: 1258813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturni kapital i potrošačke prakse mladih
(Cultural capital and youth consumer practices)

Autori
Radelić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za sociologiju

Mjesto
Zagreb

Datum
07.04

Godina
2022

Stranica
93

Mentor
Balabanić, Ivan ; Mihaljević, Lucija

Ključne riječi
kulturni kapital, kulturna potrošnja, potrošačke prakse, ukusi, kvalitativna metodologija, Hrvatska
(cultural capital, cultural consumption, consumer practices, taste, qualitative methodology, Croatia)

Sažetak
Rad predstavlja doprinos u raspravi o potrošačkom društvu u hrvatskom kontekstu. U radu su predstavljene glavne teorije i koncepti autora koji su govorili ili govore o istom fenomenu, a čije su teorije i ideje korištene kao smjernice u radu. U istraživačkom djelu rada, korištena je kvalitativna metodologija te je na uzorku od deset sudionika provedeni polustrukturirani intervju. Uzorak uključuje pripadnike dobne skupine od 20 do 35 godina. Odabir uzorka temeljen je na navedenoj dobnoj skupini jer se istraživao procesualni fenomen potrošnje, kao i koncept kulturnog kapitala (koji uključuje akumulaciju vremenom). Uzorak je uključivao i četiri sudionika koji djeluju na području kulturne industrije, kao glazbenici. Kroz istraživanje nastojali su se objasniti motivacije i mišljenja mladih o potrošačkim praksama, ukusima, kulturnoj potrošnji i odnosu prema materijalnom i novcu. Analiza je pokazala kako se potrošačke prakse mladih temelje na individualnim izborima i ukusima, koji pokazuju njihova identitetska obilježja i vrijednosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Balabanić (mentor)

Avatar Url Lucija Mihaljević (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Radelić, Ana
Kulturni kapital i potrošačke prakse mladih, 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb
Radelić, A. (2022) 'Kulturni kapital i potrošačke prakse mladih', diplomski rad, diplomski, Odjel za sociologiju, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radeli\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {93}, keywords = {kulturni kapital, kulturna potro\v{s}nja, potro\v{s}a\v{c}ke prakse, ukusi, kvalitativna metodologija, Hrvatska}, title = {Kulturni kapital i potro\v{s}a\v{c}ke prakse mladih}, keyword = {kulturni kapital, kulturna potro\v{s}nja, potro\v{s}a\v{c}ke prakse, ukusi, kvalitativna metodologija, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radeli\'{c}, Ana}, year = {2022}, pages = {93}, keywords = {cultural capital, cultural consumption, consumer practices, taste, qualitative methodology, Croatia}, title = {Cultural capital and youth consumer practices}, keyword = {cultural capital, cultural consumption, consumer practices, taste, qualitative methodology, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font