Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 125825

Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu


Lasić-Lazić, Jadranka
Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, XLIV (2001), 1-4; 188-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 125825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu
(The role and development of indexing and classification in the LIS curriculum of the Department of Information Sciences at the University of Zagreb)

Autori
Lasić-Lazić, Jadranka

Izvornik
Vjesnik bibliotekara Hrvatske (0507-1925) XLIV (2001), 1-4; 188-199

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
školovanje knjižničara; nastavni plan i program; sadržajna obrada; povijest; perspektiva; Katedra za bibliotekarstvo
(LIS education; curriculum; indexing; classification; history; perspective)

Sažetak
Članak daje kratak povijesni pregled mjesta i uloge klasifikacije i predmetnog označivanja u nastavnom planu i programu Katedre za bibliotekarstvo na Sveučilištu u Zagrebu, od njezinih početaka. Danas u svijetu postoji potreba da se ponovno uspostave neke knjižničarske tradicionalne vještine i tako pridonese reafirmaciji široko primjenjive stručnosti. To, međutim, treba činiti planirajući dugotrajniju perspektivu i imajući na umu ciljeve koji nadilaze granice knjižnice kao ustanove. Kontekst globalnog informacijskog prostora zauvijek je promijenio područje primjene pomagala za organizaciju znanja. Potreba za prilagodbom, promišljanjem i ponovnim korištenjem bibliografskih indeksnih sustava u ovom okruženju može se zadovoljiti jedino izgradnjom na zdravom teorijskom i široko primjenjivom poznavanju tih sustava i okruženja u kojima se trebaju koristiti. Pokrivajući pitanja organizacije znanja i sadržajne obrade kroz kolegije Teorija klasfikacija, Klasifikacija i klasifikacijski sustavi te Sustavi za označivanje i preraživanje, Katedra za bibliotekarstvo Odsjeka za informacijske znanosti nastoji se približiti modelu bolje primjenjivosti i održivosti stručnih znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130462

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jadranka Lasić-Lazić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lasić-Lazić, Jadranka
Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, XLIV (2001), 1-4; 188-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lasić-Lazić, J. (2001) Uloga i razvoj sadržajne obrade u kurikulumu knjižničarstva i informacijske znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Vjesnik bibliotekara Hrvatske, XLIV (1-4), 188-199.
@article{article, author = {Lasi\'{c}-Lazi\'{c}, Jadranka}, year = {2001}, pages = {188-199}, keywords = {\v{s}kolovanje knji\v{z}ni\v{c}ara, nastavni plan i program, sadr\v{z}ajna obrada, povijest, perspektiva, Katedra za bibliotekarstvo}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {XLIV}, number = {1-4}, issn = {0507-1925}, title = {Uloga i razvoj sadr\v{z}ajne obrade u kurikulumu knji\v{z}ni\v{c}arstva i informacijske znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {\v{s}kolovanje knji\v{z}ni\v{c}ara, nastavni plan i program, sadr\v{z}ajna obrada, povijest, perspektiva, Katedra za bibliotekarstvo} }
@article{article, author = {Lasi\'{c}-Lazi\'{c}, Jadranka}, year = {2001}, pages = {188-199}, keywords = {LIS education, curriculum, indexing, classification, history, perspective}, journal = {Vjesnik bibliotekara Hrvatske}, volume = {XLIV}, number = {1-4}, issn = {0507-1925}, title = {The role and development of indexing and classification in the LIS curriculum of the Department of Information Sciences at the University of Zagreb}, keyword = {LIS education, curriculum, indexing, classification, history, perspective} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA
  • ISA
  • PASCAL





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font