Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1258057

Stručno usavršavanje, samoefikasnost nastavnika i diferencirano poučavanje


Haramina, Ana; Mališa, Snježana
Stručno usavršavanje, samoefikasnost nastavnika i diferencirano poučavanje, 2020. (audio/video zapis).


CROSBI ID: 1258057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stručno usavršavanje, samoefikasnost nastavnika i diferencirano poučavanje
(Professional development, teacher self-effcacy, and differentiated instruction)

Autori
Haramina, Ana ; Mališa, Snježana

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, audio/video zapis

Godina
2020

Ključne riječi
nastavnici ; diferencirana nastava ; samoefkasnost ; stručno usavršavanje
(: teachers ; differentiated instruction ; self-effcacy ; professional development)

Sažetak
Kompleksnost procesa poučavanja i učenja te promjene u odgojno obrazovnoj praksi iziskuju neprestano stručno usavršavanje nastavnika kako bi bili osposobljeni za uočavanje i reagiranje na promjene koje se često prepoznaju tek u posljedicama koje imaju na procese poučavanja i učenja. Cilj je rada predstaviti samoefkasnost nastavnika kao mogući okvir za njegov profesionalni razvoj u području diferenciranog poučavanja. U radu su predstavljeni koncepti samoefkasnosti nastavnika (Bandura, 1995 ; Skaalvik i Skaalvik, 2007 ; Tschannen-Moran i Woolfolk Hoy, 2001) i diferencirane nastave (Gregory i Chapman, 2004 ; Tomlinson i McTyhe, 2006 ; Tomlinson, 2001) kao aktualni i relevantni u odgovoru na suvremene izazove nastavničke profesije. Nastavnici koji diferenciraju poučavanje odgovaraju na individualne karakteristike učenika kako bi oni maksimalno ostvarili učenje u školi, što je jedan od pokazatelja uspješnog učitelja te zahtjev suvremene prakse. Uvjerenja nastavnika o samoefkasnosti utječu na način kako će se nastavnici nositi sa zahtjevima diferenciranog poučavanja te na prevladavanje nesigurnosti i primjenu vještina. Rezultat je rada prijedlog smjernica za planiranje stručnog usavršavanja u primjeni diferenciranog poučavanja utemeljenog na konceptu nastavničke samoefkasnosti. Kroz proširenje načina stručnog usavršavanja nastavnika moguće je olakšati transfer znanja i kognitivnog razumijevanja diferenciranog poučavanja u praksu, kao i refeksivni rad na uvjerenjima o samoefkasnosti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Haramina (autor)

Avatar Url Snježana Mališa (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

izdavastvo.ffri.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Haramina, Ana; Mališa, Snježana
Stručno usavršavanje, samoefikasnost nastavnika i diferencirano poučavanje, 2020. (audio/video zapis).
Haramina, A. & Mališa, S. (2020) Stručno usavršavanje, samoefikasnost nastavnika i diferencirano poučavanje.. Audio/video zapis.
@unknown{unknown, author = {Haramina, Ana and Mali\v{s}a, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, keywords = {nastavnici, diferencirana nastava, samoefkasnost, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje}, title = {Stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, samoefikasnost nastavnika i diferencirano pou\v{c}avanje}, keyword = {nastavnici, diferencirana nastava, samoefkasnost, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje} }
@unknown{unknown, author = {Haramina, Ana and Mali\v{s}a, Snje\v{z}ana}, year = {2020}, keywords = {: teachers, differentiated instruction, self-effcacy, professional development}, title = {Professional development, teacher self-effcacy, and differentiated instruction}, keyword = {: teachers, differentiated instruction, self-effcacy, professional development} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font