Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1257810

ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM


Karačić, Marija
ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM // IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH
Srbija, 2022. str. 247-259 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1257810 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM
(REPRESENTATION OF MODERN LEARNING STRATEGIES IN WORKING WITH STUDENTS DURING THE CORONA VIRUS PANDEMIC)

Autori
Karačić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH / - , 2022, 247-259

Skup
XIII International scientific conference „Improving the quality of life of children and youth” 24 th - 26th June 2022, Aranđelovac, Serbia

Mjesto i datum
Srbija, 24.06.2022. - 26.06.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava, nastavnici, pandemija korona, strategije učenja, učenici, učenje
(crown pandemic, learning, learning strategies, students teaching, teachers)

Sažetak
Vrijeme života i rada u vremenu pandemije virusom korona, ostat će trajno zabilježeno na razini svjetske zajednice, koja se žurno morala okrenuti traženju suvremenih strategija učenja koje odgovaraju vremenu u kojem živimo i koje će ostaviti najmanje posljedice po odgoj i razvoj učenika. Pred suvremenu školu, postavilo se pitanje kako održati kontinuitet u radu škole i u obrazovanju učenika, koje metode rada primijeniti, kako u što kraćem vremenu educirati nastavnike, učenike i njihove roditelje za rad i učenje putem suvremenih strategija učenja. Cilj istraživanja je ustanoviti koje strategije učenja su nastavnici najčešće koristili u radu s učenicima u doba pandemije, na koji način su se preorijentirali na njihovu primjenu, koje od njih su se pokazale najefikasnijim po pitanju ishoda učenja, kako su ih prihvatili učenici i nastavnici, kao i koje prednosti su u radu s učenicima korištenih strategija i koja su ograničenja u njihovoj primjeni. Uzorak ispitanika činili su nastavnici (N=30) s područja Hercegovačko-neretvanske županije iz gradskih i prigradskih škola. U radu je korištena metoda teorijske analize, deskriptivna metoda i metoda anketiranja, a od instrumenata anketni upitnik u vidu skale Likertovog tipa izrađen za potrebe istraživanja. Dobiveni rezultati ukazuju da su stavovi nastavnika o primjeni strategija učenja u doba pandemije različiti, da je rad prema novim strategijama učenja bio težak i za nastavnike, učenike i roditelje, da je uložen veliki napor u edukaciju za rad prema novim strategijama, da su iskustva u radu vrlo bogata i da će poslužiti kao putokaz u radu s učenicima u nekim novim nepredviđenim situacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Marija Karačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karačić, Marija
ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM // IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH
Srbija, 2022. str. 247-259 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Karačić, M. (2022) ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA UČENJA U RADU S UČENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM. U: IMPROVING THE QUALITY OF LIFE OF CHILDREN AND YOUTH.
@article{article, author = {Kara\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2022}, pages = {247-259}, keywords = {nastava, nastavnici, pandemija korona, strategije u\v{c}enja, u\v{c}enici, u\v{c}enje}, title = {ZASTUPLJENOST SUVREMENIH STRATEGIJA U\v{C}ENJA U RADU S U\v{C}ENICIMA U VRIJEME PANDEMIJE KORONA VIRUSOM}, keyword = {nastava, nastavnici, pandemija korona, strategije u\v{c}enja, u\v{c}enici, u\v{c}enje}, publisherplace = {Srbija} }
@article{article, author = {Kara\v{c}i\'{c}, Marija}, year = {2022}, pages = {247-259}, keywords = {crown pandemic, learning, learning strategies, students teaching, teachers}, title = {REPRESENTATION OF MODERN LEARNING STRATEGIES IN WORKING WITH STUDENTS DURING THE CORONA VIRUS PANDEMIC}, keyword = {crown pandemic, learning, learning strategies, students teaching, teachers}, publisherplace = {Srbija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font