Pregled bibliografske jedinice broj: 1257517
Egzistencijalno-duhovni pristup kao nova kvaliteta odgoja i obrazovanja
Egzistencijalno-duhovni pristup kao nova kvaliteta odgoja i obrazovanja // Unapređujemo kvalitetu odgoja i obrazovanja, / (2004), /; 223-228 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1257517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Egzistencijalno-duhovni pristup kao nova kvaliteta
odgoja i obrazovanja
(Existential-spiritual approach as a new quality of
upbringing and education)
Autori
Ivelić, Jelena ; Sosa, Ines
Izvornik
Unapređujemo kvalitetu odgoja i obrazovanja (9536-1345)
(2004);
223-228
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta odgoja i obrazovanja, egzistencijalno-duhovna obilježja procesa odgoja i obrazovanja
(quality of upbringing and education, existential-spiritual characteristics of the process of upbringing and education)
Sažetak
U ovom radu autori, studenti fakulteta Sveučilišta u Zagrebu polaze sa stajališta daje čovjek i egzistencijalno-duhovno biće koje se formira u procesu odgoja i obrazovanja u kvantitativnom i kvalitativnom smislu. Uvažavajući obilježja ovog stanja autori svoju pozornost usmjeravaju na kvalitativnu sastavnicu egzistencijalno-duhovnog pristupa odgoju i obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)