Pregled bibliografske jedinice broj: 1257218
Utjecaj pandemije COVID-19 na visoko obrazovanje ekonomista u Republici Hrvatskoj - koliko smo se digitalizirali?
Utjecaj pandemije COVID-19 na visoko obrazovanje ekonomista u Republici Hrvatskoj - koliko smo se digitalizirali? // Utjecaj pandemije COVID 19 na hrvatsko gospodarstvo - dvije godine poslije : zbornik radova / Obadić, Alka ; Gelo, Tomislav (ur.) / Obadić, Alka ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 31-47 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1257218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pandemije COVID-19 na visoko obrazovanje
ekonomista u Republici Hrvatskoj - koliko smo se
digitalizirali?
(The impact of the COVID-19 pandemic on the higher
education of economists in the Republic of Croatia
- how digitized have we become?)
Autori
Ježić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Utjecaj pandemije COVID 19 na hrvatsko gospodarstvo - dvije godine poslije : zbornik radova / Obadić, Alka ; Gelo, Tomislav (ur.)
/ Obadić, Alka ; Gelo, Tomislav - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 31-47
ISBN
978-953-346-179-3
Skup
Utjecaj pandemije COVID 19 na hrvatsko gospodarstvo - dvije godine poslije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje, tercijarno obrazovanje, digitalizacija, COVID-19
(education, tertiary education, digitization, COVID-19)
Sažetak
Obrazovanje se smatra najznačajnijom komponentom razvoja ljudskog društva. Tijekom vremena, obrazovanje i obrazovni sustavi značajno su se mijenjali. Poseban utjecaj na stvaranje novih okruženja za učenje imala je pandemija COVID-19 koja je postala katalizator brzih promjena u obrazovnim sustavima. Uključivanje ICT-a u obrazovanje zahtijeva odgovarajuću obuku i pripremu nastavnika, a od studenata zahtijeva savladavanje sasvim novih kompetencija. Međutim, istraživanja pokazuju da je ukupna sposobnost učinkovite uporabe tehnologije u obrazovanju u Republici Hrvatskoj i dalje relativno niska. U radu se analiziraju neke od promjena u visokoškolskom obrazovanju koje su posljedica pandemije COVID-19, a posebice one koje se odnose na način kako su studenti i nastavnici Sveučilišta u Rijeci zadovoljni digitalizacijom i uvođenjem e- alata u nastavni proces. Učinkovitija uporaba ovih alata dovodi i do veće razine izlaznih kompetencija koje imaju studenti prilikom završetka studiranja. Na taj način se povećava i kvaliteta programa iz ekonomije koje se izvode u Republici Hrvatskoj. U radu je dokazano da veća i duža uporaba digitalnih alata za e-učenje znači i veće zadovoljstvo studenata koji završavaju programe iz ekonomije i poslovne ekonomije. U radu se navode i mogućnosti razvoja kompetencija nastavnika i studenata za korištenje digitalnih alata za e- učenje koje će omogućiti razvoj digitalnih vještina kod polaznika programa i omogućiti im lakše zapošljavanje na tržištu rada te smanjiti vjerojatnost njihovog emigriranja iz Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija