Pregled bibliografske jedinice broj: 1256983
Uloga lidera u brendiranju države
Uloga lidera u brendiranju države // Strateško komuniciranje država / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb: Synopsis, 2022. str. 653-663
CROSBI ID: 1256983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga lidera u brendiranju države
(The role of leaders in nation branding)
Autori
Marijana Grbeša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Strateško komuniciranje država
Urednik/ci
Skoko, Božo
Izdavač
Synopsis
Grad
Zagreb
Godina
2022
Raspon stranica
653-663
ISBN
9789 5382 89408
Ključne riječi
Lideri, brend, personalizacija, Barack Obama, Vladimir Putin
(Leaders, brand, personalisation, Barack Obama, Vladimir Putin)
Sažetak
Poglavlje tematizira odnos imidža lidera i brenda države. Prvi dio govori o trendovima u političkoj komunikaciji koji su ojačali percepcijsku snagu lidera, od personalizacije i medijatizacije, do teze o političkoj dominaciji imidža. Drugi dio definira koncepte „političkog brendiranja“, „osobnog brenda“ i „brendiranja država“, a potom se raspravlja o njihovu odnosu te „težini“ lidera u vrijednost brenda neke države. Treći, posljednji dio, donosi primjere nekoliko prepoznatljivih državnika koji su na različite načine utjecali na imidž ili vidljivost svoje zemlje. Odabrani su primjeri koji utjelovljuju različite karaktere i kontekstualne osobine: predsjednici SAD-a, Barack Obama i Donald Trump, ruski predsjednik Vladimir Putin te tri političarke, bivša britanska premijerka Margaret Thatcher, aktualna novozelandska premijerka Jacinda Ardern te bivša hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti