Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256983

Uloga lidera u brendiranju države


Marijana Grbeša
Uloga lidera u brendiranju države // Strateško komuniciranje država / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb: Synopsis, 2022. str. 653-663


CROSBI ID: 1256983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga lidera u brendiranju države
(The role of leaders in nation branding)

Autori
Marijana Grbeša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Strateško komuniciranje država

Urednik/ci
Skoko, Božo

Izdavač
Synopsis

Grad
Zagreb

Godina
2022

Raspon stranica
653-663

ISBN
9789 5382 89408

Ključne riječi
Lideri, brend, personalizacija, Barack Obama, Vladimir Putin
(Leaders, brand, personalisation, Barack Obama, Vladimir Putin)

Sažetak
Poglavlje tematizira odnos imidža lidera i brenda države. Prvi dio govori o trendovima u političkoj komunikaciji koji su ojačali percepcijsku snagu lidera, od personalizacije i medijatizacije, do teze o političkoj dominaciji imidža. Drugi dio definira koncepte „političkog brendiranja“, „osobnog brenda“ i „brendiranja država“, a potom se raspravlja o njihovu odnosu te „težini“ lidera u vrijednost brenda neke države. Treći, posljednji dio, donosi primjere nekoliko prepoznatljivih državnika koji su na različite načine utjecali na imidž ili vidljivost svoje zemlje. Odabrani su primjeri koji utjelovljuju različite karaktere i kontekstualne osobine: predsjednici SAD-a, Barack Obama i Donald Trump, ruski predsjednik Vladimir Putin te tri političarke, bivša britanska premijerka Margaret Thatcher, aktualna novozelandska premijerka Jacinda Ardern te bivša hrvatska predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Grbeša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marijana Grbeša
Uloga lidera u brendiranju države // Strateško komuniciranje država / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb: Synopsis, 2022. str. 653-663
Marijana Grbeša (2022) Uloga lidera u brendiranju države. U: Skoko, B. (ur.) Strateško komuniciranje država. Zagreb, Synopsis, str. 653-663.
@inbook{inbook, editor = {Skoko, B.}, year = {2022}, pages = {653-663}, keywords = {Lideri, brend, personalizacija, Barack Obama, Vladimir Putin}, isbn = {9789 5382 89408}, title = {Uloga lidera u brendiranju dr\v{z}ave}, keyword = {Lideri, brend, personalizacija, Barack Obama, Vladimir Putin}, publisher = {Synopsis}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, editor = {Skoko, B.}, year = {2022}, pages = {653-663}, keywords = {Leaders, brand, personalisation, Barack Obama, Vladimir Putin}, isbn = {9789 5382 89408}, title = {The role of leaders in nation branding}, keyword = {Leaders, brand, personalisation, Barack Obama, Vladimir Putin}, publisher = {Synopsis}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font