Pregled bibliografske jedinice broj: 1256927
TRENDOVI U PRODAJI POSLOVNIH AUTOMOBILA U RH NA PRIMJERU PODUZEĆA ZUBAK GRUPA D.O.O.
TRENDOVI U PRODAJI POSLOVNIH AUTOMOBILA U RH NA PRIMJERU PODUZEĆA ZUBAK GRUPA D.O.O., 2023., diplomski rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1256927 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TRENDOVI U PRODAJI POSLOVNIH AUTOMOBILA U RH NA
PRIMJERU PODUZEĆA ZUBAK GRUPA D.O.O.
(TRENDS IN BUSINESS CAR SALES IN THE REPUBLIC OF
CROATIA ON THE EXAMPLE OF ZUBAK GRUPA D.O.O.)
Autori
Berić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Libertas međunarodno sveučilište
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
24.02
Godina
2023
Stranica
67
Mentor
Buneta, Anđelka
Ključne riječi
Diferencijacija, automobilska industrija, održivi razvoj, konkurentska prednost, korporativni kupci
(Differentiation, automotive industry, sustainable development, competitive advantage, corporate customers)
Sažetak
U radu će biti objašnjena i analizirana struktura tržišta prodaje novih automobila u Republici Hrvatskoj sa naglaskom na prodaju automobila pravnim subjektima kako bi se donijeli zaključci o trendovima u prodajni poslovnih automobila u modernom, turbulentnom dobu. Konstantna diferencijacija i uvođenje promjena i inovacija te ulaganje u istraživanje i razvoj temelj su uspjeha kako na domaćem tako i na globalnom tržištu. Svakodnevno prilagođavanje zahtjevima tržišta nužno je prilikom stvaranja održive konkurentske prednosti, naročito ukoliko poduzeće proizvodi tj. prodaje specifične, visoko vrijedne proizvode kao što su automobili. U radu je analizirano tržište prodaje automobila u Republici Hrvatskoj sa naglaskom na prodaju vozila korporativnim kupcima. Prikazani su ključni oblici financiranja na osnovu poslovne dokumentacije vodećeg poduzeća u auto industriji, provedene su usporedbe prodaje i financiranja u rekordnim poslovnim godinama sa kriznom 2020. godinom. U radu se ističe važnost uvođenja inovacija i digitalizacije te pristupa održivom rastu i razvoju sa ciljem stvaranja nedostižne konkurentske prednosti u poslovanju na području autoindustrije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija