Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256799

Komuniciranje brenda


Peić, Dalibor
Komuniciranje brenda, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komuniciranje brenda
(Brand communication)

Autori
Peić, Dalibor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
26.02

Godina
2016

Stranica
55

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
brend ; potrošači ; proizvodi ; organizacije
(brand ; consumers ; products ; organizations)

Sažetak
Brend je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda i usluga, koji se uvijek smatraju kvalitetnim. Brend može biti znak ili signal iskazivanja vlasništva nad određenim brendiranim proizvodom. Stvoriti brend nije lagan zadatak odnosno potrebno je provesti mnoga istraživanja kako bi stvorili i održali kvalitetan brend na tržištu te zadovoljili potrebe potrošača. Na tržištu dominiraju velike organizacije koje su stvaranjem brendiranih proizvoda stekle lojalnost potrošača te na taj način stekle prednost na tržištu. Cilj ovog rada jest istražiti koliko su potrošači upoznati sa brendiranim proizvodima, cijenom i kvalitetom brendiranih proizvoda te kupuju li brendirane proizvode ili privatne brendirane proizvode. Ideja ovog rada jest istražiti zašto potrošači kupuju brendirane proizvode te što sve utječe na kupnju istih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Peić, Dalibor
Komuniciranje brenda, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Peić, D. (2016) 'Komuniciranje brenda', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pei\'{c}, Dalibor}, year = {2016}, pages = {55}, keywords = {brend, potro\v{s}a\v{c}i, proizvodi, organizacije}, title = {Komuniciranje brenda}, keyword = {brend, potro\v{s}a\v{c}i, proizvodi, organizacije}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pei\'{c}, Dalibor}, year = {2016}, pages = {55}, keywords = {brand, consumers, products, organizations}, title = {Brand communication}, keyword = {brand, consumers, products, organizations}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font