Pregled bibliografske jedinice broj: 1256799
Komuniciranje brenda
Komuniciranje brenda, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje brenda
(Brand communication)
Autori
Peić, Dalibor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
26.02
Godina
2016
Stranica
55
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
brend ; potrošači ; proizvodi ; organizacije
(brand ; consumers ; products ; organizations)
Sažetak
Brend je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda i usluga, koji se uvijek smatraju kvalitetnim. Brend može biti znak ili signal iskazivanja vlasništva nad određenim brendiranim proizvodom. Stvoriti brend nije lagan zadatak odnosno potrebno je provesti mnoga istraživanja kako bi stvorili i održali kvalitetan brend na tržištu te zadovoljili potrebe potrošača. Na tržištu dominiraju velike organizacije koje su stvaranjem brendiranih proizvoda stekle lojalnost potrošača te na taj način stekle prednost na tržištu. Cilj ovog rada jest istražiti koliko su potrošači upoznati sa brendiranim proizvodima, cijenom i kvalitetom brendiranih proizvoda te kupuju li brendirane proizvode ili privatne brendirane proizvode. Ideja ovog rada jest istražiti zašto potrošači kupuju brendirane proizvode te što sve utječe na kupnju istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti