Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1256796

Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda


Žganec, Marko
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1256796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda
(The use of multimedia techniques in communicating the image and brand of the product)

Autori
Žganec, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
18.03

Godina
2016

Stranica
51

Mentor
Jeličić, Anita

Ključne riječi
marka ; imidž ; identitet ; komuniciranje ; reklamna poruka
(brand, image ; identity ; communications ; commercial message)

Sažetak
Temelj za cjelokupno upravljanje markom je izgradnja njezina imidža i identiteta koji zahtijevaju pomno razvijanje, kreativno dizajniranje, te prilagodbu kulturi i potrošačima. U obzir treba uzeti i važnost komuniciranja marke, bilo da se ono odvija unutar ili izvan tvrtke. Učinkovitost tog komuniciranja važan je faktor u izgradnji imidža marke, jednog od glavnih elemenata koji jamči sigurnost kvalitete i stvara osjećaj privrženosti i povjerenja kod potrošača. U istraživačkom dijelu rada korištene su metode anketnog upitnika kojima je cilj utvrditi važnost marke u suvremenom svijetu, te kanala za prijenos poruke do kupca, a rezultati će pokazati koliko je bitno da reklamna poruka bude kratka, jasna i jezgrovita, te na pravi način prenesena do potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anita Jeličić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Žganec, Marko
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Žganec, M. (2016) 'Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda', diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ganec, Marko}, year = {2016}, pages = {51}, keywords = {marka, imid\v{z}, identitet, komuniciranje, reklamna poruka}, title = {Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imid\v{z}a i marke proizvoda}, keyword = {marka, imid\v{z}, identitet, komuniciranje, reklamna poruka}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}ganec, Marko}, year = {2016}, pages = {51}, keywords = {brand, image, identity, communications, commercial message}, title = {The use of multimedia techniques in communicating the image and brand of the product}, keyword = {brand, image, identity, communications, commercial message}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font