Pregled bibliografske jedinice broj: 1256796
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju imidža i marke proizvoda, 2016., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba multimedijskih tehnika u komuniciranju
imidža i marke proizvoda
(The use of multimedia techniques in communicating
the image and brand of the product)
Autori
Žganec, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
18.03
Godina
2016
Stranica
51
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
marka ; imidž ; identitet ; komuniciranje ; reklamna poruka
(brand, image ; identity ; communications ; commercial message)
Sažetak
Temelj za cjelokupno upravljanje markom je izgradnja njezina imidža i identiteta koji zahtijevaju pomno razvijanje, kreativno dizajniranje, te prilagodbu kulturi i potrošačima. U obzir treba uzeti i važnost komuniciranja marke, bilo da se ono odvija unutar ili izvan tvrtke. Učinkovitost tog komuniciranja važan je faktor u izgradnji imidža marke, jednog od glavnih elemenata koji jamči sigurnost kvalitete i stvara osjećaj privrženosti i povjerenja kod potrošača. U istraživačkom dijelu rada korištene su metode anketnog upitnika kojima je cilj utvrditi važnost marke u suvremenom svijetu, te kanala za prijenos poruke do kupca, a rezultati će pokazati koliko je bitno da reklamna poruka bude kratka, jasna i jezgrovita, te na pravi način prenesena do potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti