Pregled bibliografske jedinice broj: 1256774
Odnosi s javnostima Ministarstva zaštite okoliša i prirode
Odnosi s javnostima Ministarstva zaštite okoliša i prirode, 2015., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnostima Ministarstva zaštite okoliša i
prirode
(Relations with the public of the Ministry of
Environment and Nature Protection)
Autori
Balint, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
03.06
Godina
2015
Stranica
61
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
odnosi s javnostima ; odnosi s medijima ; Ministarstva zaštite okoliša i prirode
(public relations ; media relations ; Ministry of enviromental and nature protection)
Sažetak
Odnosi s javnostima posljednjih pedesetak godina razvijaju se i stvaraju svoj utjecaj tako brzo da danas ne postoji organizacija, kako u privatnom tako i u javnom sektoru, koja nema formirane odjele za odnose s javnostima. Odnosi s javnostima su posebna funkcija upravljanja za koju je poželjno da je pozicionirana uz vodstvo organizacije kako bi bila upoznata sa svim događanjima, planovima i politikom organizacije za koju radi. Odnosi s javnostima uspostavljaju i održavaju komunikaciju i suradnju između organizacije i svih njezinih javnosti, oni nastoje dati sve informacije o organizaciji za koju rade. Njihova svakodnevna komunikacija i rad zahtijevaju poznavanje određenih znanja i vještina, a pri tome se koriste i različitim vrstama istraživanja te primjenjuju etičku komunikaciju. Stoga će se u ovom radu govoriti o važnosti i načinu funkcioniranja odnosa s javnostima u tijelu državne uprave, odnosno Ministarstvu zaštite okoliša i prirode te će se istaknuti važnosti tehnika i alata odnosa s javnostima u stvaranju i jačanju vidljivosti organizacije u javnosti. Odnosi s javnostima često se pogrešno izjednačuju s odnosima s medijima koji predstavljaju njihov najvidljiviji dio, koji je važan jer je danas veliki dio vijesti stvoren upravo na temelju građe koje pripremaju djelatnici za odnose s javnostima ili je nastao pod njihovim utjecajem. Djelatnici za odnose s javnostima analiziraju i prate medijske priloge kako bi bili informirani o vidljivosti u medijima, prikazu aktivnosti organizacije za koju rade te kako bi mogli pravodobno reagirati u slučaju potrebe za bilo kakvom intervencijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti