Pregled bibliografske jedinice broj: 1256749
Komuniciranje markom proizvoda
Komuniciranje markom proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
CROSBI ID: 1256749 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje markom proizvoda
(Communication product mark)
Autori
Ledinski, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za odnose s javnostima
Mjesto
Varaždin
Datum
09.03
Godina
2018
Stranica
69
Mentor
Jeličić, Anita
Ključne riječi
marka ; razlikovanje proizvoda ; tržište ; komuniciranje
(brand ; product differentiation ; market ; communication)
Sažetak
Oduvijek je postojala potreba za razlikovanjem proizvoda koje su ljudi označavali u svrhu identifikacije kako bi se znalo u čijem su vlasništvo i tko ih je proizveo. Zapravo, htjeli su stvoriti neki znak raspoznavanja kako bi izbjegli mogućnosti slučajnog odabira i kako bi lakše odabrali željeni proizvod. Tržište je s vremenom doživjelo brojne promjene ; od masovne proizvodnje do točno usmjerenog marketinga koji je danas, u većini slučajeva, lako prepoznatljiv i dio svakodnevice. Tržište je danas preplavljeno proizvodima koji su toliko slični da su razlike minimalne ili ih gotovo i nema. Također, neizostavni su i potrošači koji u svome odabiru imaju posljednju riječ, a izbora ne nedostaje. Upravo zato je komuniciranje markom proizvoda vrlo bitno i značajno kako za proizvođača, tako i za potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti